szépségipar

Környezet és védelem

A modern kori szépségipar szinte hemzseg a hangzatos és látványos reklámfogástól, hiszen minden nagyvállalat érdeke ugyanaz – a fogyasztók az ő termékeit válasszák.

A századforduló csodái

A test-, a bőr- és az arcápolás vagy éppen a haj egészségének megőrzése régóta foglalkoztatja az emberiséget.

Finom fogások igen, önsanyargatás nem

A diétában nincs helye az önsanyargatásnak és a lemondásnak – vallja Tomán Szabina, aki brandjével már a határon túl is terjeszkedik.

Minden lány hercegnő akar lenni…

A gyermekszépségversenyek leginkább az Egyesült Államokban kedveltek, de Magyarországon is egyre több ilyen rendezvényt tartanak.

Amikor edzőtárs lesz a technika

Szebbé, vonzóbbá, egészségesebbé válni, gyorsan és hatékonyan eltüntetni az idő múlásának nyomait – az örök álom, amely a szépségipar fejlődését hajtja.

Címlapok és ami mögöttük van

A szépségipar kívülről látványos, az élet királylányosnak tűnik, ám belülről nézve kemény játékszabályok mentén játsszák.

Stresszel a strasszdinasztia

A Swarovski újracsiszolásra szorul – a hosszú ideje sikeres világmárka nyereségrátája csökken, a család azonban maga áll további sikereinek útjában.

Kritika az ideálkreálásnak

A szépségipar nem a szépséget szolgálja ki, hanem számító marketinggépezetként újabb és újabb nőideálokat kreál – véli Szakonyi Eszter kozmetikusmester, egészségügyi szakkozmetikus.
Világgazdaság Piactér