BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok
Szponzor logó
Szponzorált tartalom
MBH Bank

Karrier az ország bármely pontjáról: az MBH Banknál mindenki megtalálja a helyét

A munkaerőpiacon ma már nem csak a versenyképes fizetés és a szakmai előrelépés számít. Egyre többen keresnek olyan munkahelyet, ahol valódi, élhető környezetet találnak, és ahol értelme van a mindennapi munkának. Az MBH Bank „Magyarországon itthon vagyunk” employer branding kampánya erre a felismerésre épít. Bárhonnan is érkezik valaki, egy országos jelenlétű szervezetnél mindenki megtalálhatja a saját útját és a saját helyét.
Kép: MBH BANK

Ma már több mint kilencezren dolgoznak az MBH Banknál, különböző tapasztalatokkal, eltérő pályákkal és sokféle végzettséggel a hátuk mögött. Ez a sokszínűség a mindennapi innováció mellett a bank helyi értékteremtését is támogatja, hiszen a kollégák szakértelmükkel nap mint nap segítik ügyfeleiket abban, hogy tudatos pénzügyi döntéseket hozzanak meg. 

Stabil háttér, valódi lehetőségek

Az MBH Bank célja, hogy munkatársaival közösen hozza létre Magyarország univerzális nagybankját. Ehhez olyan stabil nagyvállalati háttérrel rendelkezik, amelyre hosszú távon is lehet támaszkodni. A bankszektor megbízhatósága, a kiszámítható munkarend és a tervezhető bérezés mind hozzájárulnak ahhoz, hogy a kollégák biztos keretek között építsék karrierjüket.

A bank országos fiókhálózata ugyancsak egyedülálló lehetőségeket kínál: legyen szó megyeszékhelyről vagy kisebb településről, mindenki megtalálhatja a számára megfelelő pozíciót. Ez teszi lehetővé, hogy a szakemberek akár a saját szülővárosukban építsenek hosszú távú karriert.

Az országos jelenlét arra is lehetőséget ad, hogy munkáltatóként a helyi közösségek erejére támaszkodjon. Támogató és sokszínű vállalati kultúrája segíti a szakmai és szabadidős közösségek fejlődését, miközben a vezetésben kiegyensúlyozott a férfi-nő arány, és a generációs diverzitásprogram a munkavállalók teljes karrierívét lefedi.

A te karriered, a mi utunk!

Minden kolléga saját karrierútját járja, így a bank célja is az, hogy élethelyzetüktől és pozíciójuktól függetlenül mindenki számára biztosítsa a személyes és szakmai fejlődés lehetőségét. A bank nem csupán kíséri a dolgozóit ezen az úton, hanem képzések és workshopok révén aktívan részt vesz abban, hogy kibontakozhassanak.

Az ország egyik legnagyobb foglalkoztatójaként számunkra fontos, hogy munkahelyként is megismerjenek bennünket, és hogy a potenciális álláskeresők tudják, mely értékek vezetnek bennünket, és miért érdemes hozzánk csatlakozni – mondta Fertig Balázs, a bank Toborzási és Onboarding igazgatója az új employer branding kampány kapcsán. – Látjuk, hogy sok fiatal fejében egy konzervatív, kissé unalmas kép él a bankok világáról. Meg kell mutatnunk, mit jelent ma bankban dolgozni. Emellett az MBH Bankhoz csatlakozni most egyedülálló momentumot jelent: az összeolvadások, rendszermigrációk, részvénykibocsátások mind-mind azt jelentik, hogy a kollégák belülről is részesei lehetnek az európai szinten is egyedülálló, nagyvállalati transzformáció sikerének. Hazai vállalatként a saját utunkat járjuk, mi határozzuk meg az irányainkat, így van terünk az alkotásra, ami fontos szempont a kollégáink számára.”

Fertig Balázs, az MBH Bank Toborzási és Onboarding igazgatója / Forrása: MBH Bank

Kampány az egész országra szabva

A kampány értékajánlata világos: „A Magyarországon itthon vagyunk!” egy stabil, támogató környezetet mutat be, ahol a fejlődés és szakmaiság része a mindennapoknak. Hiszen a bank akkor lehet igazán sikeres közösségként, ha teret ad az egyéni kibontakozásnak és támogatja a hosszú távú karrierépítést. Célja, hogy megszólítsa a potenciális munkavállalókat, növelje az MBH Bank munkáltatói márkaismertségét és reprezentálja a bank országos jelenlétét. 

A kampány során a plakátokból régiónként egyedi verzió készült, így minden megyében helyi jellegzetességek jelentek meg. Emellett több testimonial videó is készül kollégákkal, ahol a dolgozók saját szavaikkal mesélnek arról, miért is szeretnek az MBH Bankban dolgozni. A kampány országszerte kültéri hirdetéseken, vidéki járműreklámokon, online platformokon (Meta, GDN, YouTube) futott, valamint a Rádió1-en, a Cinema City mozikban és a bank fiókhálózati kommunikációs csatornáin is találkozhattak vele az érdeklődők. 

Google News Világgazdaság
A legfrissebb hírekért kövess minket a Világgazdaság.hu Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.