Elérhető Magyarországon a smuc.io, amely innovatív marketing megoldásával vélhetően a jövő kereskedelmének formáját jelenti. A megoldás nagysága abban rejlik, hogy a vállalkozás egyszerre streamelhet a saját és az ügyfele honlapján, valamint a social média felületein. Ez annak fényében igazán nagy lehetőség, hogy az előrejelzések szerint a livestream eléri 2027-re az évi 280 milliárd dolláros forgalmat az Egyesült Államokban, illetve 2026-ra a globális e-kereskedelem 20 százaléka livestreamen keresztül fog zajlani. A megoldáshoz már csatlakoztak magyar cégek, például a Street Kitchen, amely a saját social felületén átlagosan 500 nézőt ért el az élő főzések során, streammel viszont 3000 megtekintést szerzett. Továbbá a Rex kutyaotthon 2 órás streaming alatt 400 ezer forintot gyűjtött össze.
Fotó: YASUSHI KANNO / AFP
A megoldás különlegessége, hogy saját weboldalon is lehet streammelni, mivel saját oldalon zajlik, így ezáltal nincs forgalomterelés, reklámzaj, és persze reklámköltség sincs, értékes adatokhoz juthat a vállalkozás a saját analitika által, és korlátlan számú honlapon és felületen lehet egyszerre streammelni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.