Elérhető Magyarországon a smuc.io, amely innovatív marketing megoldásával vélhetően a jövő kereskedelmének formáját jelenti. A megoldás nagysága abban rejlik, hogy a vállalkozás egyszerre streamelhet a saját és az ügyfele honlapján, valamint a social média felületein. Ez annak fényében igazán nagy lehetőség, hogy az előrejelzések szerint a livestream eléri 2027-re az évi 280 milliárd dolláros forgalmat az Egyesült Államokban, illetve 2026-ra a globális e-kereskedelem 20 százaléka livestreamen keresztül fog zajlani. A megoldáshoz már csatlakoztak magyar cégek, például a Street Kitchen, amely a saját social felületén átlagosan 500 nézőt ért el az élő főzések során, streammel viszont 3000 megtekintést szerzett. Továbbá a Rex kutyaotthon 2 órás streaming alatt 400 ezer forintot gyűjtött össze.

Fotó: YASUSHI KANNO / AFP

A megoldás különlegessége, hogy saját weboldalon is lehet streammelni, mivel saját oldalon zajlik, így ezáltal nincs forgalomterelés, reklámzaj, és persze reklámköltség sincs, értékes adatokhoz juthat a vállalkozás a saját analitika által, és korlátlan számú honlapon és felületen lehet egyszerre streammelni.