A vásárlók 85 százaléka szokott élni az akciós lehetőségekkel a Provident Pénzügyi Zrt. friss reprezentatív kutatása szerint. Az MTI-hez pénteken elküldött közlemény szerint 

a válaszadók 58 százaléka idén már akciósan sem tervez vásárlást, 

több mint 60 százalékuk ezt azzal magyarázta, hogy már mindent megvett, amit akart.

Az lett a magyarok mumusa

Ugyanakkor hazánkban félnek a legkevésbé a koronavírustól.

A kutatásban részt vevők csaknem 74 százaléka nem viszi vissza a megvásárolt, de nem használt, gyakorlatilag ki sem bontott terméket, mert nincs rá ideje, vagy szerinte úgy sem vennék vissza.

A közleményben kiemelték azt is, hogy a fogyasztók elkezdtek változtatni vásárlási szokásaikon, inkább 

az olcsó termékeket választják, és jobban figyelnek az akciós termékekre, de még mindig nagyon alacsony a tudatosság ezen a téren.