Márciusban már az egymilliót is átlépte a BudapestGO regisztrált felhasználóinak száma – közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) csütörtökön.

A társaság jegyvásárló és utazástervező alkalmazását már több mint 2,5 millió ügyfél töltötte le

– írja a BKK közleménye. A BudapestGO-val 37 millió útvonalat terveztek, és 670 ezer felhasználó 6,7 millió jegyet és bérletet vásárolt – írták.

Emlékeztettek, hogy január óta a BudapestGO az agglomerációban élőknek is jelentős segítséget nyújt az utazástervezésben, hiszen a MÁV-Volán csoport együttműködésében korábban a MÁV-HÉV és a MÁV-Start érintett járatai után már elérhetők a Volánbusz Budapest elővárosában közlekedő 300-899-es számú autóbuszainak valós idejű adatai is.

A felhasználók láthatják a járművek aktuális helyzetét, illetve azt is, hogy azok pontosan mikor érkeznek egy megállóba, vagy mikor indulnak onnan. Sőt az utazástervezés mellett az ügyfelek a helyi és a helyközi –  kivéve környéki – Volánbusz-járatok igénybevételéhez szükséges jegyeket és bérleteket is megvásárolhatják a BudapestGO-ban – olvasható a BKK közleményében.