BUX 44,130.61
+3.27%
BUMIX 3,760.06
+0.44%
CETOP20 1,868.32
+1.43%
OTP 9,370
+5.07%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
0.00%
+1.46%
0.00%
ZWACK 17,250
-0.29%
+2.22%
ANY 1,560
+0.97%
RABA 1,105
-0.90%
0.00%
+2.55%
0.00%
0.00%
+0.13%
0.00%
+0.79%
0.00%
+0.37%
OTT1 149.2
0.00%
-0.90%
MOL 2,948
+4.76%
+1.54%
ALTEO 2,810
+1.08%
-6.25%
-1.23%
0.00%
0.00%
+2.13%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
-0.17%
0.00%
0.00%
SunDell 45,800
0.00%
+3.95%
+1.28%
-0.24%
+7.69%
-2.70%
+2.49%
GOPD 12,400
0.00%
OXOTH 3,500
0.00%
0.00%
NAP 1,192
-2.93%
0.00%
0.00%
Forrás
RND Solutions
Kiskereskedelem

Családi programokat is online vásárolnak már a magyarok

A legnépszerűbb családos program a 3D minigolfozás volt, a második pedig egy fővárosi fürdő gastro-wellness élményfürdőzése lett.

Közel háromszor több családbarát élményt adott el tavaly az online kuponos kereskedelemmel foglalkozó Bónusz Brigád, míg 2017-ben még csak 15 825 ilyen bónuszt értékesítettek, addig tavaly már 46 813-at. Az idén tovább nőtt a kereslet, mivel január-áprilisban már 11 349 családbarát élmény adtak el, miközben a kosárérték 11,3 százalékkal emelkedett, és a több mint százezer vásárló átlagosan 10 623 forintot költött az oldalon.

A Bónusz Brigád és a GKI Digital kutatása szerint idén

a legnépszerűbb családos program a több ezer vásárolt bónusszal a 3D minigolfozás volt, a második pedig egy fővárosi fürdő gastro-wellness élményfürdőzése lett. Több ezer bónusz fogyott idén a különböző moziélményekből is: a 8D mozi és az exkluzív kialakítású mozik is az élen végeztek a családbarát programok között.

Fotó: Pixabay

Sokan egyedülálló élményeket keresnek: 2019-ben a legnépszerűbb bónuszok között végzett a barlangi paintball csata, az alpakasimogatás és a gravitációt legyőző trambulinozás. Az oldal látogatóinak közel 70 százaléka utazásokat keres:

a legnépszerűbb családbarát utazásnak tavaly is és eddig az idén is egy négycsillagos hotel wellness- és gasztroutazása bizonyult.

Egy korábbi felmérés szerint a vevők 67 százaléka azért vásárol kuponos oldalakon, mert így a legjobb áron jut minőségi élményekhez, 33 százalék szerint új dolgokat próbálhat ki, 28 százalék pedig bízik az itt kínált termékekben és szolgáltatásokban. Az adatok szerint azoknak a magyaroknak száma, akik az elmúlt 12 hónapban legalább egyszer már vásároltak interneten, eléri a 3,2 milliót. Ebből 1,8 milliónyian már kerestek fel kuponos oldalt is, ahol regisztráltak, de nem mindegyikük vásárolt. A Bónusz Brigád felületein eddig 1,5 milliónyian regisztráltak és 600 ezren vásároltak.

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek