A divatvilágot is megtépázta a pandémia, még a legnagyobb cégek is küzdenek a vásárlókért, mint például a Victoria’s Secret, ahol tömegesen kellett elküldeni az alkalmazottakat, és leárazásokkal próbálják meg menteni a menthetőt. Kim Kardashian fehérneműmárkájának, a Skimsnek azonban sikeres éve volt tavaly, 90 százalékkal megugrottak az eladások. 

A cég kilenc hónap alatt megduplázta az értékét, amely az áprilisi 1,6 millió dollárról 3,2 millióra emelkedett 

– írja a Bloomberg. A befektetők szívesen invesztálnak a feltörekvő márkába, hiszen hamar kitermeli a profitot. A Lone Pine Capital fedezeti alap 240 millió dolláros finanszírozási kört gyűjtött a vállalatnak.

A 2019-ben debütált márka népszerűségéhez hozzájárul, hogy világ bármelyik pontjára megrendelhető online, 

Kim Kardashian pedig ügyesen mozgósítja a közösségi médiában lévő követőtáborát. Csak az Instagramon 285 millióan követik, de a többi platformon is aktív, és saját magával reklámozza a márkát.

A Skimsnél minden testalkatra készítenek fehérneműket, fürdő- és edzőruhákat, pizsamákat. A kényelmes, de mégis nőies viselet iránt sokan érdeklődtek a karantén alatt. Az alakformáló bodyk kifejezetten sikeresnek mondhatók a hölgyek körében, az eladásoknak már a 20 százalékát teszik ki. A hírességből lett üzletasszony, akinek a családja is a szépségiparban tevékenykedik, elégedetten nyilatkozott az új befektetésekről, amelyeket innovációra és a kollekció bővítésére tervez fordítani.

Fotó: CHRIS DELMAS / AFP