BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Hallgatnak Azahriah szponzorai a politikai botrány után

Néhány napja Azahriah, a népszerű énekes egy durva hangvételű bejegyzést tett közzé, amelyben a Fidesz szavazóit sértegette. A posztot később törölte, ám a vihar nem csitult – a figyelem most a szponzoraira irányul.

A Fidesz szavazóit gyalázta és sértegette közösségi oldalán Azahriah, majd jobb belátásra térve törölte bejegyzését, ám az továbbra is kérdés, hogy mit gondolnak a botrányos kijelentésekről a zenészt támogató vállalatok.

AZAHRIAH
Azahriah szponzorai hallgatnak / Fotó: Balogh Zoltán / MTI

A Magyar Nemzet ezért kérdezte meg tőlük, hogy mennyire tartják üzletileg kifizetődőnek, hogy az általuk támogatott előadó a rajongói bázis egy részét magára haragítja, valamint hogy Azahriah véglénynek nevezett fideszes rajongói nem ugyanolyan vásárlók-e, mint az ellenzékiek.

Van aki le is tagadja Azahriah-t

A Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. által gyártott Soproni mind Azahriah koncertplakátján, mind a filmplakátján látható, ám a Heineken Hungária tagadta, hogy szponzori szerződése lenne vagy lett volna az előadóval.

Az Azahriah-film plakátjain feltűnt a Yettel, az Opel és a MasterCard logója is, s őket is megkérdezte a Magyar Nemzet, de válasz csak az Opeltől érkezett, és az is automatikus volt.

Bár a Tisza cipő honlapján ma is kaphatók az előadó logójával készült termékek, a sportszergyártó sem reagált a lap kérdésére, ahogy nem válaszolt az Azahriah és más baloldali-liberális zenekarok menedzsmentjét ellátó Supermanagement sem.

Azahriah egy olyan, a fideszeseket minősítő szöveget osztott meg, amelyben értelmileg és mentálisan is visszamaradott véglényeknek nevezte őket. Aztán hamar rájöhetett, hogy a közönsége jelentős részét is vérig sértette, törölte a sértő szöveget, és végül kénytelen-kelletlen elnézést kért.

Az esetet Orbán Viktor miniszterelnök is kommentálta péntek reggeli interjújában. A zenész neve említése nélkül utalt a történtekre, s leszögezte:

Így nem lehet beszélni egymással. Erre sem tehetség, sem politikai ambíció nem ad alapot.

Ki tagad, ki nem reagál?

Soproni / Heineken Hungária

– Bár a Soproni logója több koncert- és filmplakáton is szerepel, a cég azt közölte: nincs hivatalos szponzori kapcsolatuk Azahriah-val.

Yettel, Mastercard, Opel

– A filmes promóanyagokon feltűntek, de közülük csak az Opel válaszolt – egy automatikus e-maillel.

Tisza cipő

– A webshopjukban továbbra is kaphatók Azahriah-logós termékek, de a cég nem reagált.

Supermanagement

– A zenész menedzsmentje szintén hallgat.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.