BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Hallgatnak Azahriah szponzorai a politikai botrány után

Néhány napja Azahriah, a népszerű énekes egy durva hangvételű bejegyzést tett közzé, amelyben a Fidesz szavazóit sértegette. A posztot később törölte, ám a vihar nem csitult – a figyelem most a szponzoraira irányul.

A Fidesz szavazóit gyalázta és sértegette közösségi oldalán Azahriah, majd jobb belátásra térve törölte bejegyzését, ám az továbbra is kérdés, hogy mit gondolnak a botrányos kijelentésekről a zenészt támogató vállalatok.

AZAHRIAH
Azahriah szponzorai hallgatnak / Fotó: Balogh Zoltán / MTI

A Magyar Nemzet ezért kérdezte meg tőlük, hogy mennyire tartják üzletileg kifizetődőnek, hogy az általuk támogatott előadó a rajongói bázis egy részét magára haragítja, valamint hogy Azahriah véglénynek nevezett fideszes rajongói nem ugyanolyan vásárlók-e, mint az ellenzékiek.

Van aki le is tagadja Azahriah-t

A Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. által gyártott Soproni mind Azahriah koncertplakátján, mind a filmplakátján látható, ám a Heineken Hungária tagadta, hogy szponzori szerződése lenne vagy lett volna az előadóval.

Az Azahriah-film plakátjain feltűnt a Yettel, az Opel és a MasterCard logója is, s őket is megkérdezte a Magyar Nemzet, de válasz csak az Opeltől érkezett, és az is automatikus volt.

Bár a Tisza cipő honlapján ma is kaphatók az előadó logójával készült termékek, a sportszergyártó sem reagált a lap kérdésére, ahogy nem válaszolt az Azahriah és más baloldali-liberális zenekarok menedzsmentjét ellátó Supermanagement sem.

Azahriah egy olyan, a fideszeseket minősítő szöveget osztott meg, amelyben értelmileg és mentálisan is visszamaradott véglényeknek nevezte őket. Aztán hamar rájöhetett, hogy a közönsége jelentős részét is vérig sértette, törölte a sértő szöveget, és végül kénytelen-kelletlen elnézést kért.

Az esetet Orbán Viktor miniszterelnök is kommentálta péntek reggeli interjújában. A zenész neve említése nélkül utalt a történtekre, s leszögezte:

Így nem lehet beszélni egymással. Erre sem tehetség, sem politikai ambíció nem ad alapot.

Ki tagad, ki nem reagál?

Soproni / Heineken Hungária

– Bár a Soproni logója több koncert- és filmplakáton is szerepel, a cég azt közölte: nincs hivatalos szponzori kapcsolatuk Azahriah-val.

Yettel, Mastercard, Opel

– A filmes promóanyagokon feltűntek, de közülük csak az Opel válaszolt – egy automatikus e-maillel.

Tisza cipő

– A webshopjukban továbbra is kaphatók Azahriah-logós termékek, de a cég nem reagált.

Supermanagement

– A zenész menedzsmentje szintén hallgat.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.