Logisztika

Emlékeztetőrendszert állít fel a BKK

A BKK e-mailen keresztül tájékoztatná az utasokat egy esetlegesen pótdíjazás részleteiről is.

Automatizált, e-mailes emlékeztetőrendszert vezet be a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) azoknak az utasoknak, akiket a fővárosi közösségi közlekedés használata során pótdíj fizetésére köteleztek az ellenőrök – közölte a BKK.

A tájékoztatás szerint akik adatfelvételkor önkéntesen megadták e-mailes elérhetőségüket, azokat

a BKK – a pótdíjazási folyamat lezárultáig – folyamatosan tájékoztatja fennálló tartozásuk rendezésének optimális módjáról, a befizetéssel kapcsolatos lehetőségekről, továbbá hamarosan online befizetésre is lehetőséget ad majd.

Fotó: MTI

A szolgáltatás bevezetésétől a társaság azt várja, hogy elősegíti a pótdíjak időben – 30 napon belül – történő beérkezését.

Az úgynevezett pótdíjasszisztens a befizetési határidők figyelembevételével három alkalommal küld üzenetet az ügyfeleknek: az adatfelvétel után azonnal értesíti az utast a kedvezményes befizetési lehetőségekről, a pótdíjazást követő 15. napon a rendszer újra levelet küld, amelyben figyelmezteti az utast arra, hogy 30 nap után emelkedni fog a pótdíj, emellett a 28. napon is kap egy figyelmeztetést az ügyfél.

A pótdíjazással kapcsolatos általános információk megismerhetők a BKK honlapján.

pótdíj BKK
Kapcsolódó cikkek