BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Egy kombi kiválasztásában az érzelmek is szerepet játszhatnak

A legtöbb autóba beülve nehéz lenne eltalálni a márkáját, ha nem lenne embléma a volán közepén. Itt viszont kicsi, alul és felül is ívesen lapított kormánykerék felett áll a pofás műszeregység, annyira szem előtt, hogy fölöslegessé teszi a vetített kijelzést. A központi nagy képernyő térképére is csak ritkán kell rápillantani, mert előttünk is megjelennek a navigációs jelek. A felhasznált anyagok és a kidolgozás van olyan nívós, mint bármelyik konkurensben, de több a szemet gyönyörködtetően kidolgozott részlet. A betétek fából vannak, nem műanyagból, szépek a varrások, jó a tapintási érzet.

A nagy termetűek többnyire minden autóban magasra állított üléssel, mélyre leengedett kormánnyal vezetnek, ezért nekik bejöhet az i-Cockpit. Más testalkatú pilótának épp takarhatja a műszereket a volán karimája, ami kizáró körülmény lehet, így ezt még a próbaút előtt érdemes tisztázni a kereskedő szalonjában. Számszerűleg bőséges az alapból 530, ledöntött ülésekkel pedig 1780 literes poggyásztér, de aligha meglepő, hogy ilyen formájú karosszériában nem lehet magas a rendelkezésre álló rész. Táskák, bőröndök tömegével férnek el benne, de ha valakinek terjedelmesebb szállítanivalója van, például sporteszközök, könnyen lehet, hogy inkább egy Partner Tepee az esete. Vannak kezelési sajátosságok is. Noha meghintették gombokkal a volánt, a tempomat egy alul kiálló szatellitnek engedelmeskedik. A nagy monitor alatt kapcsolósor csillog látványosan, de azért lehet bolyongani a menükben, mire minden funkciót belő magának az ember. Ez persze nem baj, hiszen a saját kocsijában majdcsak kiismeri magát a vezető, de márkaváltás után szükség lehet némi átszokási időre.

Az 508 SW felszereltségében minden vezetőtámogató rendszer megvan, ami szokásos és elvárható ebben a kategóriában, az adaptív sebességszabályozótól az automatikus parkolósegédig. Feszes, de nem rázós a rugózás, fekvőrendőrön sem üt nagyot. Bőven elég izmos a motor, simán dolgozik az automatizált váltó. A kis ablakfelületek miatt nem bánja az ember, hogy sávasszisztens segíti, és bizony elég széles az A oszlop, nagy a holttere. Összességében a vezethetőségével is belopta magát a szívembe az autó.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.