Még az idén megjelenik az Audi e-tron S változata három villanymotorral és 500 lóerő feletti rendszerteljesítménnyel, de először lefelé bővítik a villanyautó-kínálatot az 50 quattro modellel. Az akkumulátor 95 kilowattóra helyett csak 71 kilowattóra kapacitású – ez 120 kilogramm megtakarítás, de csak 120 kilowattal lehet tölteni a telepet –, a villanymotorok rendszerteljesítménye 308 lóerőre és 540 newtonméterre csökkent, és alapvetően a hátsó villanymotort használja a vezérlőelektronika, az elsőt csak szükség esetén aktiválja. A WLTP-módszer szerint mérve 300 kilométeres hatótávolsága van az e-tron 50 quattrónak, amelynél továbbra is alapfelszerelés a légrugózás.
Amíg az Audi e-tron 50 quattro már idén megérkezik, az e-tron Scooter névre keresztelt szerkezet csak jövőre lesz megvásárolható. A németek megpróbáltak valami újat alkotni, ezért kapott négy kereket és kapaszkodót az elektromos roller, kormányozni testsúlyáthelyezéssel kell. Az akkumulátor a kapaszkodóban található, egy feltöltéssel 20 kilométer az elméleti hatótáv, de fékenergia-visszatermeléssel lehet növelni. A biztonság kedvéért hidraulikus fékrendszer is van. Az Audi e-tron Scooter 2020 végén kerül kereskedelmi forgalomba, az ára pedig az elektromos rollerek között magasnak számító kétezer euró. Az Audi alapvetően úgy számol, hogy e-tron-vásárlók veszik majd (vagy talán kapják ajándékba) autójuk mellé ezt a kiegészítőt, amivel például a töltőponttól elmehetnek majd tényleges céljukhoz.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.