am | Rögtön három karosszériával lesz választható a Mercedes-Benz kompakt kategóriás, hálózatról tölthető hibridje. A harmadik generációs hibrid hajtásnál a 160 lóerő és 250 newtonméter teljesítményű 1,33 literes turbómotor és egy 102 lóerő és 300 newtonméter teljesítményű villanymotor hajt be a nyolcfokozatú, duplakuplungos váltóba – nincs önindító, a villanymotor indítja a benzinest –, amely aztán az első kerekekhez továbbítja a 218 lóerő és 450 newtonméter rendszerteljesítményt. Karosszériától függően 100 kilométerenként 1,4–1,6 liter a szabványos benzinfogyasztás, az elektromos csúcssebesség pedig 140 kilométer per óra. A hátsó ülés alá 15,6 kilowattóra kapacitású, 150 kilogramm tömegű vízhűtéses akkumulátort szerelnek, ami 56-69 kilométeres, WLTP-szabvány szerinti elektromos hatótávolságot tesz lehetővé. Normál (fali töltődobozzal 1 óra 45 perc tölthető fel) vagy gyorstöltéssel (80 százalékra 25 perc alatt tölthető) is táplálható a telep, a töltőcsatlakozás a jobb hátsó sárvédőn található. A benzintank a hátsó tengely fölé kerül, a betöltőnyílás a bal hátsó sárvédőn található, térfogatát nem árulták el, de csökkent az eredetihez képest. A Kecskeméten is gyártott, ötajtós A 250 e feltöltött akkumulátorral 6,6 másodperc alatt gyorsul 100 kilométer per órás tempóra, a csúcssebessége óránként 235 kilométer. A szedánváltozat 6,7 másodperces sprintet tud, a jobb légellenállás miatt 240 kilométer per óra az elérhető csúcs, a B-osztálynál 6,8 másodperc a sprintidő és 235 kilométer per óra a csúcssebesség. Németországban a 2,0 literes turbómotorral és összkerékhajtással szerelt 250-es modell árában adják a hálózatról tölthető hibrid hajtású változatot.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.