A kínai Geely konszernnel a háttérben a Lotus számára logikus lépés, hogy az alternatív hajtások felé nyit, és egy belépő szintű, hétköznapi használatra is alkalmas sportkocsin dolgozik. Phil Popham vezérigazgató az Automotive News Europe-nak azt is elmondta, hogy az 55–100 ezer fontos sávban fog mozogni az újdonság vételára. A forma a kétmillió dolláros, kétezer lóerős Evija elektromos szuperautóra hasonlít majd, a prototípusok az Evora karosszériájába bújva futnak az utakon. A Geely konszernnel a háttérben abban a szerencsés helyzetben vannak, hogy nem saját maguknak kell megkeresniük a kínálat modernizálására a pénzt, tehát nem kell rögtön szabadidő-autót piacra dobniuk, mint az Aston Martinnak vagy a Lamborghininek, ezért sportkocsi lesz a következő autó. Emiatt a Hethelben található üzemet fejlesztik, az évi 1600 autós kapacitást a maximális évi ötezerre növelik, itt készül majd a márka utolsó belső égésű motorral szerelt autója. Ez egyébként még nem árul el sokat a márka elektromos átállásáról, hiszen az Elise például idestova 24 éve van piacon, az Esprit 28 évig volt gyártásban, szóval pár évtizedig még kihúzza benzinmotoros autóval a Lotus.
Az újdonság vételára
55–100
ezer fontos sávban fog mozogni
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.