Tizennégy év után először emeli sajtburgerei árát a McDonald’s gyorsétteremlánc. A cég csaknem másfél évtizedig kitartott az alacsony árai mellett, de a globális hatására egyre több termékének az ellenértékét kell emelnie.
Az infláció megette a McDonald’s egydolláros ajánlatátA dolláros italok túlélték a 2008-as pénzügyi válságot és a járványt. |
Az egyik utolsóként a legnépszerűbb termékükhöz, a sajtburgerekhez is hozzá kell nyúlniuk. Elsőként Nagy-Britanniában emelik az árat, szerda reggel arról tájékoztatták a vásárlókat, hogy 99 penny helyett 1 font 19 penny lesz a burger – tudta meg a Bloomberg.
A cég a tájékoztatásában kiemelte: a legtöbb termékük ellenértéke nem változik, csak az olcsóbbak árát kell megemelni, mert már nem tudják kitermelni az előállítási költségüket. Ráadásul a meghatározott ellenérték éttermenként eltérő lehet. Hozzátették: tisztában vannak azzal, hogy az áremelés rosszul érinti a fogyasztókat, ezért is vártak ki vele az utolsó utáni pillanatig.