A francia Dior divatház hétfőn a koreai popsztár (k-pop) Jimint nevezte ki globális márkanagykövetének, és a brand közösségi oldalain a BTS énekesét a Kim Jones által tervezett sportos szabadidő ruhákban ábrázoló képekkel mutatták be.

Los Angeles Exteriors And Landmarks - 2020 LOS ANGELES, CA - SEPTEMBER 28: General view of the music band 'BTS' billboard on September 28, 2020 in Los Angeles, California.  (Photo by fupp/Bauer-Griffin/GC Images)
Fotó: Bauer-Griffin / Getty Images

Az európai luxusipari cégek igyekeznek kihasználni a k-pop-sztárok globális népszerűségét, különösen a fiatalabb vásárlók körében.

Az LVMH tulajdonában lévő Christian Dior a Blackpink együttes k-pop sztárjával, Jisoo-val is szponzori kapcsolatot alakított ki, mégpedig óriási sikerrel, hiszen a sztár rendszerint sikoltozó rajongók tömegeit vonzotta Párizsba, amikor részt vett a márka bemutatóin.

A 27 éves Jimin, teljes nevén Park Ji-min a héttagú BTS együttes tagja, amely 2013-as debütálását követően világszerte több millió rajongót kergetett az őrületbe.

A Morgan Stanley elemzői szerint amúgy egy főre számítva a dél-koreaiak költik a legtöbbet a mindennapi luxuscikkekre, évente átlagosan 325 dollárt.

Az ázsiai országban a háztartások a vagyonuk nagy részét, mintegy 76 százalékát az ingatlanpiacon tartják, miközben a lakásárak jelentősen emelkedtek az elmúlt néhány évben.