A kínai multinacionális technológiai vállalat, a Baidu 42 százalékkal, 7,72 milliárd jüanra (hozzávetőleg 380 milliárd forint) növelte adózott eredményét az idei első negyedévben – jelentette be csütörtökön a vállalat.
Az egyszeri tételek nélküli negyedéves nyereség 8 százalékkal, 6,47 milliárd jüanra csökkent.
A Baidu bevétele a március végével záródott három hónapban 3 százalékkal, 32,45 milliárd jüanra nőtt az egy évvel korábbi 31,51 milliárd jüanról. A szakértők szerényebb, 30,43 milliárd jüan bevételt vártak.
A vállalat alaptevékenységből (Baidu Core) származó bevétele 7 százalékkal, 25,46 milliárd jüanra nőtt.
Az online marketing szegmens bevétele 6 százalékkal, 16 milliárd jüanra esett. A felhőszolgáltatásokat és a mesterséges intelligencia fejlesztését magában foglaló részleg bevétele 40 százalékkal, 7,2 milliárd jüanra ugrott.
A Baidu tulajdonában lévő online videóplatform, az iQIYI bevétele 9 százalékkal, 7,2 milliárd jüanra süllyedt.
Talán egyetlen más szektor sem annyira kitett a vámháborúnak, mint a kiskereskedelem. A kínai e-kereskedelmi láncok azonban összefogtak, növelték belföldi értékesítéseiket, ráadásul az „akcióvadász” amerikai fogyasztók kereslete is jót tett az eladásaiknak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.