A Suzuki 22 év után változtat a modelljein használt emblémán. Forradalmi változás természetesen nem lesz, csak egyfajta ráncfelvarrás – írja a Vezess.
A Suzuki sem tudott ellenállni a modern kor elvárásainak, 22 év után felfrissítik a márka jól ismert emblémáját.
Az új logó megtartja a már-már ikonikus „S” betű formát, de a digitális kor szellemében hamarosan már a minimalista jellegű, lapos (flat) dizájn szerint készül.
Emellett a hagyományos krómot erős fényű ezüst festékre cserélik, hogy csökkentsék a környezeti terhelést. A sajtóanyag szerint ezzel kifejezik az „új korszak felé való elmozdulást is”.
Az új embléma elsőként az október 31. és november 9. között megrendezésre kerülő Tokiói Autószalonon mutatkozik be. A kiállításon minden új Suzuki-tanulmányon már az új embléma lesz látható.
Apró, ugyanakkor annál lényegesebb részletében újult meg a BMW emblémája. Az egyszerűsítés jegyében letisztultabbá tették az ikonikus kék-fehér logót. Szinte észrevétlenül nyúlt hozzá a logójához a BMW. A bajor márka az immáron a Neue Klasse-generációhoz tartozó, nemrégiben tisztán elektromos hajtással bemutatott iX3-mal nyitott új fejezetet.
Habár nem minden eddigi hagyományt felrúgó változásra kell gondolni, a tapasztalt szem észreveszi a különbséget. Ha nagyon közelről nézzük, megláthatjuk az újítást az emblémában: az ikonikus kék-fehér „propeller” körül eltűnt a belső krómgyűrű, ami a korábbi modelleknél még tisztán látszódott. A finomhangolás a gyártó szerint modernebbé, letisztultabbá tette az összképet.
Erős a hazai használtautó-piac, idén akár meg is dőlhet a tavalyi adásvételi rekord. Idén jelentősen emelkedett az importált autók száma is. A legnépszerűbb használt autók az Opel Astra, a Suzuki Swift és a Ford Focus. Augusztusban 75 ezer személygépkocsi cserélt gazdát a hazai használtautó-piacon, 8,3 százalékkal több, mint egy évvel korábban. Ez a mennyiség csaknem eléri az év előző hónapjainak átlagát, vagyis az idei augusztusban kimaradt az egyszeri szezonális visszaesés, amely tavaly ilyenkor bekövetkezett – közölte a JóAutók.hu hétfőn a DataHouse előzetes adatai alapján.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.