Szinte észrevétlenül nyúlt hozzá a logójához a BMW. A bajor márka az immáron a Neue Klasse-generációhoz tartozó, nemrégiben tisztán elektromos hajtással bemutatott iX3-mal nyitott új fejezetet – közölte a Vezess.hu.
Habár nem minden eddigi hagyományt felrúgó változásra kell gondolni, a tapasztalt szem észreveszi a különbséget. Amennyiben nagyon közelről nézzük, megláthatjuk az újítást az emblémában: az ikonikus kék-fehér „propeller” körül eltűnt a belső krómgyűrű, ami a korábbi modelleknél még tisztán látszódott. A finomhangolás a gyártó szerint modernebbé, letisztultabbá tette az összképet.
Nem lehet véletlen a BMW döntése a krómkarika ellen, ugyanis a trendet tekintve a SAIC és az Audi közös sorozatán, melynek prototípusát novemberben mutatják be, szintén nem lesz egyetlen összekapcsolódó karika sem, ami a kezdetektől a márka sajátja és ismertetőjele volt.
A Reutersnek nyilatkozó egyik forrás szerint a Volkswagen tulajdonában álló Audi döntése hátterében a márkával kapcsolatos megfontolások állnak, ám az is fontos szerepet játszhat, hogy a járműveket a kínai SAIC-cal közösen fejleszti a német autógyártó. Azt a hírügynökség nem tudta meg, hogy a jelenleg belső kommunikációban „Purple” (lila) néven futó autókon lesz-e más logó, vagy csak az Audi nevet viselik majd.
A BMW Group bejelentette, hogy hivatalosan is megnyitja debreceni üzemét, ahol a vállalat első Neue Klasse modellje, a teljesen elektromos BMW iX3 készül majd. A BMX ezzel új fejezetet nyit a globális autógyártásban. Felmerült a kérdés, hogy a logóváltoztatás esetében egyszeri esetről van-e szó, vagy az iX3-on kívül más BMW-modellekre is az újított logót biggyesztik fel.
Az új embléma az iX3-on debütál, és fokozatosan vezetjük be az új, illetve frissített járműveinkre
– közölte a Carscoops megkeresésére a BMW szóvivője.
Egyébként nem csak a BMW nyúl hozzá a megszokott megjelenéséhez. A hetekben írtuk meg, hogy száz év után megváltoztatja az autóit a Mercedes: alig lehet majd ráismerni. Azért is nagy dolog, ami történik, mert több egy évszázados alapvetéshez nyúlnak most hozzá. Az első új Mercedes modellt már be is mutatták.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.