A Shein szeptember hónapban megnyitja új pop-up üzletét Londonban, a világ egyik leghíresebb bevásárlóutcáján, az Oxford Streeten. A pop-up üzletek sajátossága, hogy általában csak igen rövid időn át, hetekre vagy napokra létesülnek, gyakran ráépülnek egy meglévő bolt infrastruktúrájára, és megnyitásuk valamilyen eseményhez kapcsolódik – írja az Origo, mely szerint a Shein esetében most elsősorban az őszi-téli kollekciók bemutatásáról van szó. A vállalat több ruházati márka újdonságait viszi a szeptember végén néhány napra megnyíló üzletbe.
A londoni pop-up bolt megnyitásáról szóló bejelentés azt követően érkezett, hogy a Shein elindította „That New Fit Energy” kampányát, ezzel a piactéren legkeresettebb márkák forgalmát támogatva.
A Shein nemrég bejelentette, hogy székhelyét Szingapúrból várhatóan visszahelyezi Kínába, azért, hogy megkapja a hatósági zöld jelzést a régóta tervetett IPO-hoz, azaz részvénykibocsátásához (gyakorlatig tőzsdére lépéshez) Hongkongban.
A második londoni Shein pop-up üzlet megnyitása ugyanakkor azt is kiemeli, hogy a nagy kínai indulású online piactereknek, mint a Shein és a Temu, egyre fontosabb az, hogy fizikailag is jelen legyenek a nagy piacokon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.