BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Huszonöt év után logót vált a világ egyik legnagyobb üdítőgyártója: megunta, hogy alig ismerik a többi márkáját

Új vállalati logót vezet be a világ egyik legnagyobb üdítőipari és élelmiszergyártó vállalata, a PepsiCo. A cég huszonöt év után döntött a globális márkaarculat egyik meghatározó elemének cseréje mellett. A Pepsi az új arculattól azt várja, hogy az segíti a termékmárkák jobb ismertségét a fogyasztók körében. Ebben ugyanis nem áll jól a vállalat.

Új vállalati logót jelentett be a PepsiCo – írja az Origo. A vállalat napjainkban több mint 500 márkát – az üdítő mellett többek között a Tostitost, a Gatorade-et, a Quakert, valamint az 1965-ös egyesülés után a Lay’s-t – birtokol, globálisan több mint 300 ezer embert foglalkoztat. Az új vállalati logó 25 év után váltja a jelenlegit, a multinacionális társaságnak egyúttal az is célja vele, hogy erősítse a Pepsi név ernyőmárkajellegét, valamint az, hogy erősítse az alá tartozó termékmárkák ismertségét.

Iasi,,Romania,-,December,26,,2024:,Pepsi,Bottles,And,Cans
A PepsiCo a világ egyik legnagyobb üdítőipari és snackgyártó vállalata – huszonöt év után új vállalati logót vezetnek be / Fotó: Sergiy Palamarchuk / Shutterstock

Ezt várja az új vállalati márkától a Pepsi

A lap a vállalat által közzétett információk alapján azt írja, hogy az új logó „az átalakulás szimbóluma, amely megragadja a PepsiCo energiáját, bizakodó várakozását, és ambícióit 2025-ben és az azt követő időszakban is”. A cég szerint az új vállalati emblémával egyszerre fejezik ki az egyszerűsítésre és a modernizációra való törekvést, valamint elkötelezettségüket a fenntarthatóság iránt.

Az alábbi képen a PepsiCo vállalati logóinak idővonala látható, az újjal a sorban:

A PepsiCo vállalati logóját 25 év után cseréli le
Fotó: PepsiCo

A cég közölte: az új logóval lehetőséget látnak arra, hogy termékportfóliójuk sokszínűségét is erőteljesebben kommunikálhassák, mivel – jelzik – 

a fogyasztók mindössze 21 százaléka tud a Pepsin, azaz az üdítőitalon kívül más, a PepsiCo vállalathoz tartozó termékmárkát megnevezni. 

Más szóval: a cég egyébként ismert termékmárkáinak csak egy kis részéről tudják a vásárlók, hogy azok a nagyvállalathoz tartoznak.

A PepsiCo a vártnál erősebb eredményeket közölt a harmadik negyedévre: a bevétele és a nyeresége is meghaladta az elemzői várakozásokat, még úgy is, hogy a globális értékesítési volumen csökkent. Az üdítő- és snackgyártó óriás megerősítette idei növekedési céljait – írta meg a Világgazdaság október elején. A cég közzétett eredménybeszámolója szerint az adózott eredménye 2,60 milliárd dollár, részvényenként 1,90 dollár lett a szeptember 6-án záródott három hónapban az előző év azonos időszakában elért 2,93 milliárd dollár, részvényenként 2,13 dollár után.

A vállalat közölte, hogy az ernyőfunkciót erősítő vizuális arculatban végbemenő fontos változást több lépcsőben vezetik be. Beépítik a PepsiCo.com weboldal arculatába, és az új logót megjelenítik globális online közösségi csatornáikon is.

Szintén ütemezetten zajlik az új logó egyes piacokon való bevezetése. Azzal hamarosan a fogyasztók is találkozhatnak az élelmiszer- és italcsomagolásokon, a munkavállalók pedig a munkavégzési helyszíneiken is.

További részletek az Origo cikkében olvashatók.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.