A Graboplast teljes stratégiai termékpalettáját felvonultatja a Hannoverben szombaton megnyílt Domotext szakvásáron. Itt találkoznak olyan megrendelőkkel is, akik az amerikai piacon értékesítenék a győri cég termékeit. Mint ismert, a Graboplast nemrég tette egyik fő célkitűzésévé az amerikai piacra való betörést.
A Graboplast idei évéről Jancsó Péter elnök-vezérigazgató korábban úgy nyilatkozott, hogy a cégcsoport tervei között 16 százalékos árbevétel-növekedés szerepel, és a forgalomhoz mérten 5 százalékos üzemi eredmény elérésével számolnak. A tavalyi első kilenc hónapról rendelkezésre álló adatok szerint a cég 12,86 milliárd forintos árbevétel mellett 136 milliós üzemi eredményt ért el, vagyis a fedezeti hányad alig haladta meg az egy százalékot.
A cég több száz millió forintos megtakarítást remél egy hatékonyságnövelő programtól, melynek levezénylésével a múlt héten a Deloitte & Touche (D&T) céget bízták meg. A termelékenység növelésére irányuló átvilágítást már el is kezdte a D&T a termelés területén.
A D&T a tervek szerint februárban már leteszi javaslatát a termelés programozására, a gyártási folyamatok racionalizálására, valamint a beszerzési és beruházási stratégia továbbfejlesztésére. A hatékonyságnövelő intézkedések végrehajtása várhatóan az idén július elsejéig megtörténik.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.