BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Terjedőben a biztosítás

Egy év alatt több mint hatszázezren váltak valamelyik biztosító ügyfelévé -- állapítja meg a GfK Piackutató Intézet második negyedéves vizsgálata alapján. A GfK negyedévenként ezer főt megkérdezve méri a biztosítók név- és reklámismertségét, s térképezi fel a lakosság biztosítói szolgáltatásokkal való ellátottságát. A kutatás kiterjed például a lakosság e cégekkel kapcsolatos tapasztalataira is.
A biztosítótársaságok kiválasztási kritériumai között a megkérdezettek csak a harmadik helyen szerepeltették a többieknél kedvezőbb feltételeket. A potenciális ügyfelek legnagyobb számban azért döntenek egy-egy biztosító mellett, mert jó nevű.
A kedvező feltételek az átlagot jóval meghaladó mértékben azoknak fontosak, akik olyan háztartásban élnek, ahol az egy főre jutó havi nettó jövedelem több mint 140 ezer forint. Számukra egyébként ennél is fontosabb a cég megbízhatósága. Ez fő szempontként a 49 évesnél idősebbeknél szerepel, de kimagaslik itt a diplomások aránya is.

VG-->

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.