BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

K&H: most csak a bevétel nőtt

Több mint tizenkét százalékkal nőtt a K&H csoport bevétele egy év alatt, miközben az adózás után eredmény majdnem 24 százalékkal csökkent. A csoport ugyanakkor minden kulcspiacán megőrizte vagy javította pozícióit.

A lakossági hitelek piacán egy év alatt több mint egy százalékkal növelte részesedését a bankcsoport, ez legnagyobb részben a fogyasztási- és lakáshitel-kiáramlások kedvező dinamikájának köszönhető. Utóbbiaknál a piaci rész növekedése közel kétszázalékos volt. Igaz, az értékét tekintve legdinamikusabb fejlődést mutató deviza alapú lakáshitelek piaci részesedése egy év alatt 23,7 százalékról 28,3 százalékra nőtt, ez a 2005. december végi 34,6 százalékos értékhez képest komoly csökkenést jelent, annak ellenére, hogy az állomány 54 százalékkal nőtt ugyanezen idő alatt. A fogyasztási hitelek terén a bank piaci részesedése egy év alatt látványosan - 4,2 százalékról 10,5 százalékra - bővült.

A befektetési alapok vonatkozásában tíz százalék fölé emelkedett a K&H Alapkezelő piaci részesedése, ahol a garantált alapok között továbbra is tartja abszolút vezető helyét. Csökkenés itt is megfigyelhető a múlt decemberi értékekhez képest - 87-ről 68 százalékra.

A kis- és középvállalkozások teljes állománya 9 százalékkal növekedett, miközben az ügyfélszám 14 százalékos mérséklődést mutatott a tavalyi agrár-előfinanszírozás miatt számlát nyitott vállalkozók idei kilépése következtében. A nagyvállalati üzletág 12-13 százalékos piaci részesedéssel stabilan tartja pozícióját a piac vezetői között. Hozzá hasonlóan továbbra is a piacvezetők között van az értékpapír-szolgáltatásokat nyújtó K&H Equities.

Említésre méltó, hogy a K&H Életbiztosító 144 százalékos díjnövekedést ért el egy év alatt, miközben az általa kezelt vagyon 66 százalékkal emelkedett, és elérte a 20 milliárd forintot, a szerződések száma pedig - 32 százalékos bővüléssel - a 60,4 ezer darabot.

A K&H csoport európai újrapozicionálásának eredményeképpen a márka ismertsége 92-ről 97 százalékra ugrott, a spontán márkaemlítések között 54-ről 65 százalékra nőtt az ismertsége.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.