Először készült olyan műsorstruktúra a Magyar Televíziónál amelynél a piaci igényeket is szigorúan figyelembe vették - jelezte Fischer András, az MTV üzleti és termékfejlesztési igazgatója a közszolgálati adó induló őszi programkínálatának bemutatásán. Simon András műsorokért felelős alelnök azt hangsúlyozta: létkérdés a fiatalok visszahódítása a csatornához. Az adó műsorstruktúrája 37 százalékban továbbra is információkat kíván közvetíteni, 31 százalékban pedig szórakoztatni próbál. Ennek keretében október közepétől szombatonként Oscar-díjas filmekkel jelentkezik az adó. (VG)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.