BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Belehúznak a vég előtt a biztosítók - "Mega" kgfb kampány várható

Bár az online biztosításkötés húzóterméke a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás (kgfb), így az online biztosítási alkuszok gyakorlatilag az év végi kampányból élnek, ennek eltörlését egyáltalán nem élik meg tragédiaként.

Mint mondják, van élet a kampányon túl, és akár még profitálhatnak is a januártól érvényes új szabályozásból. Az online piac a több lábon állás stratégiája felé vette az irányt: a tömegtermékek (casco, lakás-, utasbiztosítások) mellett sorra jelennek meg a weben a vagyonbiztosítások is.

Az idén azonban még biztos a kötelezőé a fő szerep, a kgfb naptári évfordulójának eltörlése először csak 2011-ben jelentkezhet olyan módon, hogy a 2010-ben vásárolt gépjárművek biztosításai abban a kampányban már nem vesznek részt. 2010-től esztendőről esztendőre egyre több kötelezőnek lesz évközi évfordulója, ezekért az ügyfelekért pedig nem évente egyszer, hanem folyamatosan versenyeznek majd a biztosítók – mondja Bravik Attila, a CLB Alkusz ügyviteli igazgatója.

Az idén viszont még minden eddiginél nagyobb lehet a kampány, mert lesznek olyan szereplők, akik az „ez a harc lesz a végső” szlogennel próbálják majd magukhoz csábítani az ügyfeleket.

„Pedig ez nem igaz, hiszen körülbelül öt év alatt folyamatos intenzitáscsökkenéssel szűnik majd meg a kampány, amelyet az évközi verseny folyamatos erősödése vált fel” – magyarázza Bravik.

A cikk teljes terjedelmében csak előfizetőink számára elérhető. A cikket - az összes mai cikkel együtt - egy emelt díjú SMS elküldésével olvashatja el.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.