Az idei évben a Mabisz statisztikái szerint még mindig az összes gépjármű mintegy kétharmadát érinti az év végi átkötési időszak, hiszen a 4,02 millió jármű közül 2,65 millió továbbra is január elsejei évfordulós. A magánszemélyek tulajdonában álló személyautók között ez az arány még magasabb, 69 százalékos, vagyis a 2,5 millióból közel 1,8 millió személygépkocsit érinthet az idei kampány. Ennek ellenére a biztosítók várakozásai szerint 2013-ban jóval kevesebben cserélik majd le meglévő szerződésüket, mint a korábbi években.
A Netrisk online alkusz szerint viszont az elmúlt évek statisztikái is azt támasztják alá, hogy az autósok szeretik az utolsó napra hagyni döntésüket a jövő évi kgfb-szerződésükről. „Idén is hasonló tendenciára számítunk – jelentette ki Sebestyén László, a Netrisk vezérigazgatója. – Mindez azt is jelenti, hogy a további időszakban még jelentősen változhat az új szerződések megoszlása az élbolyban található biztosítók között, mivel egyikük épp a napokban vezetett ki egy igen jelentős kampányidőszaki kedvezményt.”
A Netrisk eddigi adatai szerint az e-kommunikációs kedvezménnyel a szerződők több mint kétharmada élt, ami egy online közvetítői felületnél persze nem meglepő fejlemény. A kampányidőszaki kedvezmények mintegy fele kapcsolódott eddig a Posta szerződéseihez (a Posta a korán átszerződőknek adott komoly mértékű kedvezményt), vélhetően tehát ennek kiesésével az időszak végére összességében a kampánykedvezmények súlya csökenni fog majd.
Szintén sok autós, a szerződők 38 százaléka él ugyanakkor azzal a lehetőséggel, hogy egyösszegű vagy féléves díjfizetés esetén további kedvezményben részesülhet.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.