Az Adidas nagyszabású tervekkel állt elő: 2020-ra 5 milliárd euróval, 20 milliárd euróra szeretnék növelni az árbevételt, legalább 10 százalékos üzemi eredményhányad mellett, ami az elmúlt években jellemzően csak 8-9 százalék körül alakult. Ennek érdekében új, 5 éves stratégiát dolgoznak ki, amelynek részleteit márciusban ismertetnek. Ebben sokkal nagyobb hangsúlyt fognak kapni a nagy világvárosok, mint például New York, Los Angeles, Shanghai, London és Tokió. Ezekért a városokért külön menedzserek lesznek felelősek és várhatóan sokkal célzottabbá válik a marketing is. Herbert Hainer, az Adidas vezérigazgatója elmondta, hogy az idei év nagyon jól indult, és a felügyelőbizottság már most keresi utódját, aki 2017-ben átveszi a vállalat irányítását. A pozitív hírekre csaknem 5 százalékot ugrott az Adidas árfolyama.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.