Nagyot futott a Puma az első negyedévben
A sportruházati cikkeket gyártó német Puma konszern adózott eredménye 36 százalékkal 67,4 millió euróra nőtt az első negyedévben, a bevétele 12,5 százalékkal 1,13 milliárd euróra emelkedett, változatlan árfolyamon számolva a bevételnövekedés 20 százalék volt. A vállalat kamat- és adófizetés előtti eredménye (EBIT) 60 százalékkal 112 millió euróra ugrott a negyedévben. A cipőeladásból származó negyedéves bevétel 16,3 százalékkal, a ruházati termékek értékesítése 11,6 százalékkal, a kiegészítő sporttermékeké pedig 3,7 százalékkal nőtt éves összevetésben. A Puma idei bevételnövekedési előrejelzését 10 százalékról 10-12 százalékra módosította, s az EBIT-eredményével kapcsolatos várakozását is javította (305-325 millió euróról 310-330 millióra).


