Csökkenő bevételek mellett 2 százalékkal emelkedett a brit luxusmárka, a Burberry tisztított működési eredménye. A bevételek 1 százalékkal 2,73 milliárd angol fontra, nagyjából 990 milliárd forintnyira csökkentek éves alapon a március 31-én véget ért pénzügyi évben. A működési eredmény 2 százalékkal 467 millió fontra emelkedett ugyanezen az időtávon. A 19 elemző megkérdezésén alapuló átlagos várakozás 453 millió font volt ezen a soron. Az egy részvényre jutó tisztított profit 6 százalékkal 82,1 pennyre emelkedett, a szabad készpénzállomány pedig 4 százalékkal 484 millió fontra. A Burberry egyébként sokat vár attól, hogy márciusban Riccardo Tisci vette át a kreatív tervezői pozíciót. A cég a magasabb luxusszegmensbe akarja emelni a márkát, Tisci első kollekcióját várhatóan szeptemberben mutatják be. A jövőben a fiatalos utcai viseletet is fókuszba akarják helyezni. Az elmúlt időszakban nőtt a Burberry kézitáskáinak népszerűsége is, az egyik kedvelt modell 1590 fontba, azaz 575 ezer forintba kerül.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.