VG | Jelentősen megcsappantak a koronavírus-járvány miatt a Twitter reklámbevételei, ez pedig rányomta a bélyegét a társaság második negyedévére. A közösségimédia-platform forgalmának bő négyötödét kitevő hirdetési bevételek 23 százalékkal 562 millió dollárra zuhantak, a teljes árbevétel pedig 19 százalékkal 683 millió dollárra apadt.
A kieső forgalom miatt a társaság ezúttal nem tudta teljesíteni az adókedvezmény érvényesítéséhez szükséges feltételeket, döntően emiatt 1,2 milliárd dollár volt a vesztesége.
A részvényenként 1,39 dolláros mínusz kellemetlen meglepetés az elemzők nullszaldós előrejelzéséhez képest. A befektetők a gyenge eredmény dacára 6 százalékkal húzták feljebb a Twitter-részvények árfolyamát a tőzsdenyitás előtti kereskedésben, optimizmusukat a rekordütemben, 34 százalékkal bővülő aktív felhasználóbázis igazolja. A cég felületeit ugyanis napi rendszerességgel átlagosan 186 millióan látogatják, míg az elemzők csupán 172 millió potenciális reklámfogyasztóval számoltak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.