BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Csak a twitterezők száma ugrott meg

VG | Jelentősen megcsappantak a koronavírus-járvány miatt a Twitter reklámbevételei, ez pedig rányomta a bélyegét a társaság második negyedévére. A közösségimédia-platform forgalmának bő négyötödét kitevő hirdetési bevételek 23 százalékkal 562 millió dollárra zuhantak, a teljes árbevétel pedig 19 százalékkal 683 millió dollárra apadt.

A kieső forgalom miatt a társaság ezúttal nem tudta teljesíteni az adókedvezmény érvényesítéséhez szükséges feltételeket, döntően emiatt 1,2 milliárd dollár volt a vesztesége.

A részvényenként 1,39 dolláros mínusz kellemetlen meglepetés az elemzők nullszaldós előrejelzéséhez képest. A befektetők a gyenge eredmény dacára 6 százalékkal húzták feljebb a Twitter-részvények árfolyamát a tőzsdenyitás előtti kereskedésben, optimizmusukat a rekordütemben, 34 százalékkal bővülő aktív felhasználóbázis igazolja. A cég felületeit ugyanis napi rendszerességgel átlagosan 186 millióan látogatják, míg az elemzők csupán 172 millió potenciális reklámfogyasztóval számoltak.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.