BUX 43,034.16
-1.44%
BUMIX 3,795.71
-0.34%
CETOP20 1,861.71
-1.18%
OTP 8,976
-4.08%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
+5.53%
-0.57%
0.00%
ZWACK 17,500
0.00%
-3.80%
ANY 1,560
-0.32%
RABA 1,130
+0.89%
+0.48%
-0.62%
0.00%
-0.47%
+0.66%
+2.15%
-0.89%
0.00%
-0.49%
OTT1 149.2
0.00%
-1.80%
MOL 2,886
0.00%
DELTA 38.85
+0.39%
ALTEO 2,950
0.00%
0.00%
-1.87%
0.00%
+1.79%
-0.39%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
-0.52%
0.00%
0.00%
SunDell 45,600
0.00%
-3.80%
+2.54%
+0.25%
+9.56%
+0.76%
-1.82%
GOPD 12,400
0.00%
OXOTH 3,500
0.00%
0.00%
NAP 1,190
0.00%
0.00%
0.00%
Forrás
RND Solutions
Pénz- és tőkepiac

Éjjel is nyithatunk számlát a K&H-nál

Online számlanyitási szolgáltatást vezetett be a K&H Bank.

Online számlanyitási szolgáltatást vezetett be a K&H Bank. A fejlesztés létjogosultságát alátámasztja, hogy jelenleg már 12,7 mobilelőfizetés van Magyarországon, az emberek döntő része okostelefonnal rendelkezik. A K&H-nak ma már 570 ezer digitálisan aktív ügyfele van, az ügyfelek 82 százaléka használt e-csatornákat.

A digitálisan aktív ügyfelek 70 százaléka a mobilbankot használta, amikor valamilyen bankcsoporti szolgáltatást akart elektronikusan igénybevenni

– mondta el Németh Balázs, a K&H Bank innovációs vezetője.

A bank számlanyitóinak 26 százaléka a digitálisan aktív ügyfelek, a 26 év alatti ügyfelek köréből kerül ki. Emellett az új ügyfelek bevonzását azzal lehet elérni, hogy az ügyfelek egyre komolyabban szeretnének magasabb szolgáltatási szintet képviselő szolgáltatót választani. Emellett pedig sokan a piacon lévő új szereplőkben is csalódhattak ügyfelek, hiszen sok probléma merül fel az ügyfélszolgálati munka során. Őket is meg szeretné szólítani a bank. Németh Balázs szerint

évente mintegy félmillió lakossági számlanyitás zajlik a pénzintézeteknél, több tízezer a K&H-nál – a cél az, hogy ezek mind nagyobb része digitálisan bonyolódjon.

Fotó: Shutterstock

Korábban a bank már lehetővé tette a digitális számlanyitás előkészítését, ám az utolsó lépést eddig az ügyfélnek kellett megtennie. A kimutatások szerint a folyamatot elkezdők 62 százaléka abbahagyta a folyamatot, márpedig akik csalódtak egy-egy szolgáltatóban egy ilyen számlanyitási folyamat során, már nem térnek vissza az adott szolgáltatóhoz.

A 3+2+1= K&H Bankszámla szolgáltatás során az ügyféllé válni akaró személynek 3 adatot kell megadni, két iratot – a személyi igazolványt és a lakcímkártyát – kell fényképként becsatolni, valamint 1 szelfit kell készítenie magáról. A szelfi esetében azonosítást kiegészítő programok segítik, végső esetben pedig – ha vannak kételyek az azonosítás kapcsán – videobankon keresztül élőben is lebonyolítható a szükséges azonosítás.

A számla ezen feltételek teljesítése után azonnal megnyílik, s a számlához digitális bankkártya kapcsolódik, amely a K&H Mobilbank applikáció letöltésével azonnal . használható mobiltelefonos vásárlásra. A bank 3 hónapig egy ingyenes alap számlacsomagba helyezi az ügyfelet, s az adott időszak számlaforgalma alapján ajánlanak az ügyfélnek a neki legjobban megfelelő számlacsomagot.

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek