Csúszik a Nike és Kim Kardashian közös kollekciója
Gyártási nehézségek miatt elhalasztották a NikeSkims nevű aktívruházati kollekció bevezetését, amely a Nike és Kim Kardashian amerikai celeb Skims nevű márkájának együttműködésével valósul meg. Az eredeti megjelenést idén tavaszra tervezték.

Névtelenségüket kérő források a Bloombergnek elárulták: a késedelmek ellenére a Nike továbbra is arra számít, hogy a termékeket az év végén piacra dobhatják. Az viszont nem világos, hogy pontosan mikor lesznek megvásárolhatók az első NikeSkims ruhák, és milyen termékeket tartalmaz majd az első kollekció.
A Nike és a Skims is sokat nyerhet a partnerséggel. A Nike arra számít, hogy Kardashian segít fellendíteni a női üzletágát, ami lendületet adhat a lassuló eladásokkal küzdő vállalatnak. A Skims eközben lehetőséget kapott arra, hogy a világ legnagyobb sportruházati vállalatával való összefogással megszilárdítsa jelenlétét az aktívruházati piacon.
Kim Kardashian celebből üzletasszony lett
Kim Kardashian, Emma Grede és Jens Grede 2019-ben hozta létre az alakformáló fehérneműket, fürdőruhákat, pizsamákat, pulóvereket és otthoni ruhákat forgalmazó márkát, amely 2023-tól férfi ruházati termékeket is árul. A cég gyors sikert ért el, és 2023 közepére több mint 4 milliárd dollárra értékelték.
A vállalat idén májusban bejelentette, hogy megnyitja első önálló brit üzletét London híres Regent Streetjén, ami fontos lépés a globális kiskereskedelmi terjeszkedésben.
Szorít a cipő: árat emel a Nike, s vele tarthatnak a többiek is
A távol-keleti országokban olcsón termeltető sportszergyártók számára Trump bevezetett vámjai mélyütésként foghatók fel. A Nike a többletköltségeinek továbbhárításáról döntött, s elemzők szerint példáját hamarosan követi az Adidas és a Puma is, bár eltérő mértékben.


