Nem marad következmények nélkül a magyar–olasz labdarúgó-mérkőzés jegyértékesítésének fennakadásai. Mint arról a VG is beszámolt: múlt pénteken jelentős lassulásokkal szolgálta ki a rendszer a megnövekedett számú érdeklődőt, ami miatt a Magyar Labdarúgó-szövetség (MLSZ) vizsgálatot indított. A magyar–olasz-mérkőzésre augusztus 26-án, pénteken 10-kor indult a jegyárusítás, és mintegy 200 ezres jegyigénylés mellett délután fél 7-ig értékesítették a rendelkezésre álló mintegy 55 ezer belépőt.

foci válogatott Wolverhampton 20220614 Labdarúgás 2022 Nemzetek Ligája NL Anglia Magyarország válogatott mérkőzés Fotó Árvai Károly Nemzeti Sport csapat öröm Schafer András Loic Nego Szalai Ádám Szoboszlai Dominik
Fotó: Árvai Károly / Nemzeti Sport

Ilyen nagy érdeklődés esetén a jegyértékesítési rendszer mellett működő, a várakozó vevőket sorba állító, úgynevezett előszobamodulra is szükség van. Az erre a célra alkalmazott szisztéma a nagy terhelés miatt pénteken nem működött megfelelően, a kiosztott sorszámok kiadásával, kezelésével problémák voltak. Az MLSZ közösségi oldalán több százan reklamáltak emiatt. Ugyanakkor a jegyeladási rendszer óránként mintegy hatezer vásárlót szolgált ki zökkenőmentesen a minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett. 

Újra jól fut az MLSZ honlapja, már 30 ezer jegy elkelt a magyar válogatott meccsére

A kezdeti nehézségek után ismét lehet vásárolni.

Az ilyen hibák – az amúgy is hosszú ideig tartó várakozás mellett – minden érintettet jogosan bosszantottak. Érthető módon azok voltak különösen csalódottak, akik a túlkereslet miatt hosszas várakozás után sem juthattak belépőjegyhez. Az MLSZ jelentést és magyarázatot kért a cégtől a fentiekkel kapcsolatosan. 

A megbeszélések során az InterTicket megerősítette és elismerte, hogy az általuk működtetett előszobamodul nem alkalmas ilyen terhelés megfelelő kezelésére, a problémákat ez okozta, és ennek lecserélése feltétlenül indokolt.

Az InterTicket vállalja, hogy az eddig alkalmazott sorszámadó modult egy olyan, nemzetközi szinten is széles körben használt alkalmazásra cseréli, amely a lényegesen nagyobb terhelést megbízhatóan kezelve magasabb szinten képes kiszolgálni a szurkolókat a jegyrendszerbe való belépést megelőzően. Az MLSZ a legfontosabbnak azt tartja, hogy a következő mérkőzéstől kezdődően transzparens, kulturált és fogyasztóbarát körülmények közötti legyen a várakoztatás és a jegyeladás – olvasható a szövetség közleményében.