Játékos iroda - akár így is jellemezhetnénk a cég budapesti központját, amikor a dán játékgyártó legújabb modelljeit bemutatják a magyar munkatársaknak. Ilyenkor mindenki összerakja, nézegeti, próbálgatja az új termékeket - avat be a cég életébe Kiss Zoltán, a Lego magyarországi leányvállalatának vezetője. Szereti ezt a feladatot és magát a játékot is, így nem meglepő, hogy az irodájában is vannak kicsi, mindössze néhány elemből álló készletek. Időnként munka közben is kézbe veszi a játékokat, mivel tapasztalatai szerint azok serkentik a gondolkodását.
A cégvezető véletlenül került a Lego magyar leányvállalatához, egy volt egyetemi évfolyamtársa ajánlásának köszönhetően, aki akkor már ott dolgozott. Azonnal megtetszett neki a közösség, a családias hangulat. Azt is vonzónak találta, hogy a cég sok figyelmet fordít a munkahelyi környezetre, és megbecsüli munkatársait. A kemény munka mellett valószínűleg ez is komoly szerepet játszik a társaság magyarországi sikereiben, hiszen a Legónak a világon itt a legmagasabb - 22-24 százalékos - a piaci részesedése. Kiss Zoltán munkája elismeréseként a közelmúltban vehette át a "Legjobb dán export" díjat, amelyre tudta nélkül terjesztették fel a központban dolgozó főnökei és a cég tulajdonosa.
Napjainkban a sikerhez, a kitűzött célok eléréséhez alapkövetelmény a céltudatosság és a határozottság, ezek nélkül aligha lehet bárki is sikeres cégvezető - állítja a díjazott. Ugyanakkor az elmúlt években megtanulta azt is, hogy bár az eredményesség az első számú mutató, ugyanakkor nagyon fontos a munkahelyi kultúra, környezet és a kollégák jó hangulata. Igyekszik tehát humánusan vezetni a magyar képviseletet, odafigyel a munkatársai véleményére, és hisz abban, hogy a munkatársak teljesítményét növeli, ha minél több önállóságot, szabadságot kapnak ahhoz, hogy eldöntsék: képesek-e megcsinálni valamit, vagy sem.
Nyitott az új lehetőségekre, ugyanakkor a Legónál eltöltött 13 év sokat jelent a számára. Alaposan megismerte a játékipart, a piaci szereplőket, jövőjét is ebben a szférában képzeli el. Ehhez jó partner az anyacég, az általa kínált lehetőségekkel. A horvátországi disztribúciós jogok is a magyar leányvállalathoz kerültek, és ott ugyanúgy - szinte a nulláról indulva - kell majd felépíteniük a hálózatot, mint tették azt Magyarországon. Kiss Zoltán üzletkötő-kereskedőként kezdte pályafutását a cégnél, és időnként egészen különleges helyzetekbe került a hálózat kialakításakor. Például egy esztergomi cipőbolt tulajdonosát is sikerült rábeszélnie arra, hogy válasszon le üzletéből egy részt, hogy Lego-termékeket árusítson.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.