Nem ismerek lehetetlent - mondja önmagáról Sánta Sándor, a Bonbonetti Kereskedelmi Kft. április elsejével kinevezett ügyvezető igazgatója. A cégvezető a gyors, határozott döntések embere. Krédója a teljesítmény. Munkatársaitól a maximumot várja el: pontosan annyit, amennyit ő is nap mint nap teljesít. Strukturált személyiség, precízen kidolgozott tervek mentén cselekvő menedzser, aki bízik a saját megérzéseiben is. Ambiciózus, de nem törtető, kemény, de nem arrogáns, fegyelmezett, de nem merev.
Sánta Sándor a Gödöllői Agrártudományi Egyetemen szerzett agrár- és gazdasági mérnöki diplomával, rövid kitérőt követően került a hazai édesipar meghatározó cégéhez, a Stollwerck Budapest Kft.-hez. Logisztikusi karrierjét az ügyvezető igazgató asszisztenseként kezdte, s az első pillanattól fogva ott volt a "tűzvonalban". Elmondása szerint hamar felismerte, hogy hol rejlenek kiaknázatlan lehetőségek, hol lehet jobbítani a vállalat működésén; ezt a képességét a vezetés is észrevette, így gyorsan elindult a ranglétrán. Egy éven belül osztályvezető, felelősségi köre az anyagszállítás és a készletgazdálkodás; majd ehhez hozzájön a nyers- és csomagolóanyag-raktárak irányítása. 2000-től a disztribúcióért is felel, amellyel a társaság logisztikai vezetői pozíciójába emelkedik. 2002-vel az általa irányított szervezeti egységbe integrálják a beszerzést, ettől kezdve a vállalat egész logisztikája hozzá tartozik. Sikerrel szervezi át a társaság logisztikai működését, felállítja a modern ellátásilánc-menedzsmentet. 2003-tól a menedzsment tagja, 2004-ben végrehajtja a Choco Bonita Kft. logisztikai rendszerének integrálását a Stollwerck Budapest Kft.-be. Sánta Sándor egyszerre tartja magát realistának és optimistának, rugalmasnak és alaposnak. Menedzseri stílusát tekintve kemény vezető, ugyanakkor hangsúlyozza: a konfliktusokat emberi módon kell kezelni. Nem ijed meg a konfrontációtól, sőt néha kifejezetten keresi azt, ha a vállalat érdeke úgy kívánja. Nem tartja nehéz főnöknek magát, azt ugyanakkor elismeri, hogy maximalizmusával néha a kétségbeesésbe kergeti a környezetében dolgozókat. A munkát élete egyik legfontosabb elemének tartja; mint fogalmaz: a kitűzött célok teljesítése, az újabb és újabb feladatok hajtják előre. A hazai édesipar helyzetét Sánta Sándor rendkívül nehéznek tartja, de nem kilátástalannak. Úgy véli, a multinacionális cégek keltette versenyben nehéz helytállni, erőforrásaik ugyanis sokszorosan meghaladják a hazai vállalatokéit. Kiemeli azt is, hogy a hazai kereskedelem mindmáig nem honosította meg azokat a technológiákat, amelyekkel versenyelőnyre lehetne szert tenni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.