Bár csak egy éve működik a Hotel Fagus, a soproni szállodának máris sikerült besöpörni egy rangos elismerést: a Business Traveller Hungary utazási magazin olvasóinak szavazata alapján ugyanis e hotel kapta nemrég a Magyarország legjobb szállodája 2005-ben címet.
A négycsillagos hotel értékesítési és marketingfeladatait egy fiatal menedzser, Glázer Tamás irányítja, aki úgy véli, a siker titka a szolgáltatás magas minősége mellett az értékesítéssel foglalkozó, meglepően sok kolléga magas színvonalú munkája. De mint mondja, legalább ennyire fontos, hogy komoly összeget fordítottak a szálloda marketingjére is, és a mai napig versenyképes árakkal dolgoznak.
Glázer Tamás korábban a Hungaropharma Gyógyszerkereskedelmi Rt.-nél, majd egy kommunikációs ügynökségnél kamatoztatta a tanulmányai során megszerzett elméleti ismereteit, miközben már étterem-igazgatóként is tevékenykedett. Vendéglátós és szállodás tapasztalatait végül a szakma egyik emblematikus alakjától, dr. Niklai Ákostól, a fővárosi Kárpátia étterem tulajdonosától szerezte, aki mellett a Kárpátia Kereskedelmi és Vendéglátóipari Kft. értékesítési igazgatójaként tevékenykedett, mielőtt júniusban a Fagus értékesítési és marketingigazgatója lett.
A soproni szálló kereskedelmi feladatait érdekes módon nem a hűség városában, hanem Budapesten képviseli. Mint mondja: az ország még mindig fővároscentrikus, s ez esetükben azt jelenti, hogy ügyfeleik és az utazási irodák mellett itt lehet a legjobban elérni a szakmai szervezeteket és partnerek nagy részét is. Glázer Tamás a technika vívmányain túl a személyes eladásra helyezi a hangsúlyt, amely mögött komoly kapcsolatrendszer van.
A számok is a hotel sikeres működését igazolják: az első évben sikerült 57 százalékos kihasználtságot elérni, ezt az idén szeretnék legalább 10 százalékkal növelni. Az eltelt egy évben pedig Sopronról kiderült az is, hogy nemcsak a sokak által emlegetett fogászati turizmusban erős a város, hanem egyre nagyobb szeletet hasít ki a konferenciapiacból is. Csak a Fagusban tavaly 43 olyan rendezvényt szerveztek, ahol több mint száz vendég jelent meg. A cég reményei szerint az idén már 60 konferenciájuk lesz. A látogatók 80 százaléka magyar volt, akiknek az egyharmada érkezett valamilyen rendezvényre. Az értékesítésben most kezdenek majd a külföldiekre összpontosítani.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.