Bár Palik Lászlót, a Hungaroring Sport Rt. elnök-vezérigazgatóját lapzártánkig nem sikerült elérni, értesüléseink szerint ezen elképzelésüket az Ifjúsági és Sportminisztérium is támogatja. Könnyen előfordulhat azonban, hogy időközben a GPWC-Holding BV is tárgyalásokat kezd majd a Hungaroring Sport Rt.-vel a király kategória új versenysorozatáról.
Öt befolyásos autókonszern: a FIAT, a BMW, a DaimlerChrysler, a Ford és a Renault a múlt héten úgy döntött, hogy 2008-ig - miután egy évvel korábban lejár a Formula One Management Ltd.-vel való kontraktusuk - kiszállnak a Forma-1-ből, és New Series néven külön világbajnoki versenysorozatot indítanak. Első lépésként Hollandiában GPWC-Holding néven saját vállalatot alakítottak. Elnöknek a FIAT vezérigazgatóját, Paolo Cantarellát választották. A csapatok döntését a Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) is elfogadta. Igaz, a FIA pénzügyileg nem igazán érdekelt a Forma-1-ben. A kiválás okát a csapatok elsősorban a közvetítési jogdíjakból, valamint a reklámokból és a pálya menti hirdetésekből való minimális részesedésükkel magyarázzák.
Az utóbbiakból származó több száz millió dolláros bevétellel a svájci székhelyű Allsport rendelkezik. A Leo Kirch vezette német médiabirodalom 1,54 milliárd dollárért 58 százalékos érdekeltséget szerzett a Bernie Ecclestone vállalkozásai közé tartozó SLEC-ben. A SLEC televíziós és promóciós jogdíjaiból a csapatok mindössze 47 százalékban részesednek. A Kirch ráadásul azt is bejelentette, hogy a jövőben fizetős csatornáknak is eladják a sugárzás jogát.
Az érvényes szerződések szerint a Forma-1-es magyar nagydíjakat 2006-ig biztosan elindítják a Hungaroringen, sőt, a hazai szervezők célja, hogy a futamok közül elsőként biztosítsák az újabb, 2007-2010-es periódust is a mogyoródi pályán. MUNKATÁRSAINKTÓL-->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.