A Marketagent.com/Multisearch nevű piackutató intézet szerint az Euro 2004 reklámtábláin futó hirdetések közül a McDonald''s gyorsétteremláncéra emlékeztek a legtöbben, a legkevésbé pedig a Mastercard brandje vésődött a nézők emlékezetébe írja a menedzsment fórum.
A cég felmérést készített arról, hogy az Euro 2004 nézői a pályát övező reklámtáblák hirdetései közül melyikre tudnak leginkább visszaemlékezni. Az 53 ezer tesztszemélyből véletlenszerűen választottak ki 150 olyan embert, aki legalább egy mérkőzést látott, számolnak be német marketinges szaklapok.
A végeredmény szerint a McDonald''s hirdetésére mindenféle segítség nélkül a megkérdezettek több, mint ötöde (21 százalék) tudott emlékezni, a Coca-Colára 12, a T-Mobile-ra pedig 10 százalék.
A középmezőnyben az Adidas és a Carlsberg helyezkedik el 7-7 százalékkal, míg az ilyen szempontból a legkevésbé hatékony mutatókkal a Canon (5 százalék), a Hyundai (4 százalék), valamint a Benq és a Mastercard (3-3 százalék) rendelkezik. (menedzsment fórum)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.