Kilenc rádió négy hónapon keresztül százötven fő részvételével 83 rádiós hirdetést vizsgálta meg. Ezek alapján a reklámok akkor a leghatásosabbak, ha nem túl hosszúak és a márkanév többször is elhangzik bennük - írja a Napi Gazdaság. Egy felmérésből kiderült az is, hogy a rádió önálló kampányeszközként is megállja a helyét.
A kutatásból az is kiderült, hogy a női hangok hatékonyabbak a férfiakénál. A ló túloldalára a cikk szerint atzonban nem érdemes átesni, mert ha egy spoton belül több nő is "csacsog", az rontja a visszaidézhetős éget. A "hangzavar" amúgy is csökkenti a hatékonyságot, így a túlzott zenei motívumokat is ajánlatos kerülni. (gazdasági Rádió)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.