Roadshow-t szervez a ConQual
A ConQual építőipari cégtől kapott megbízást egy rendezvénysorozat lebonyolítására, amelyet meghívásos tenderen nyert el az ügynökség - írja a Kreatív Online.
A Wienerberger idén tavasszal hatodik alkalommal rendezi meg a Wienerberger Építkezők Hónapja roadshow-t, amelynek az a célja, hogy a téglagyár és más építőanyag-gyártók bevonásával sikerüljön a Construmát vidékre vinni. A 2005-ös roadshow kreatívjának megvalósítására négy ügynökség bevonásával tavaly december elején tendert írt ki a Wienerberger.
A pályaműveknek kevéssé imázs, sokkal inkább a termékeket és a rendezvényt előtérbe helyező, figyelemfelkeltő, kreatív módon kellett megszólítaniuk az építkezőket és a szakembereket. A nyertes pályamű a ConQual kreatív kommunikációs ügynökség "Házak nőnek" című munkája lett.
A ConQual gondozásában készült új kreatívval márciusban és áprilisban országszerte 20 építőanyag-kereskedésnél, a tévékben, rádiókban, a sajtóban és az interneten népszerűsíti rendezvénysorozatát a gyártó. (Kreatív Online)