A Coca-Cola erősíti Berlinben Fanta és Coca-Cola márkái reklámaktivitását.
A cég Fanta-kínálata a Fanta Splash Orange és a Fanta Tropical Orange ízekkel bővült - írja a Médiainfó. Ezeket január 17-től egy-egy 10 másodperces animációs filmmel népszerűsíti, melyeket a Jung von Matt ügynökség készített.
A Coca-Cola "Make it real" kampányának újabb köre kezdődik. A "Ticket Inspection" reklámfilm egy fiú történetét meséli el, aki eltereli a metrón az ellenőrök figyelmét, hogy segítsen egy lányon, akinek nincs jegye. A film 45 másodperces változata a mozikban, 30 másodperces változata pedig a televíziókban fut. A kampány kreatív feladatait a hamburgi Springer & Jacoby látta el. (Médiainfó)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.