BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Új ízekkel erősít a Coca-Cola

A Coca-Cola erősíti Berlinben Fanta és Coca-Cola márkái reklámaktivitását.

A cég Fanta-kínálata a Fanta Splash Orange és a Fanta Tropical Orange ízekkel bővült - írja a Médiainfó. Ezeket január 17-től egy-egy 10 másodperces animációs filmmel népszerűsíti, melyeket a Jung von Matt ügynökség készített.

A Coca-Cola "Make it real" kampányának újabb köre kezdődik. A "Ticket Inspection" reklámfilm egy fiú történetét meséli el, aki eltereli a metrón az ellenőrök figyelmét, hogy segítsen egy lányon, akinek nincs jegye. A film 45 másodperces változata a mozikban, 30 másodperces változata pedig a televíziókban fut. A kampány kreatív feladatait a hamburgi Springer & Jacoby látta el. (Médiainfó)

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.