Az NCR legfrissebb kutatása azt mutatja, hogy az emberek mind nagyobb százaléka részesíti előnyben azokat a cégeket, amelyek „csináld magad” lehetőségeket kínálnak.
Az NCR 2008-as, a fogyasztók önkiszolgáló megoldásokhoz való viszonyát vizsgáló - a BuzzBack Market Research által készített - felmérése szerint a francia, német, olasz, spanyol és angol fogyasztók 67 százaléka (vagyis kb. minden 10 vásárlóból 7) szívesebben vásárol azoknál a cégeknél, amelyek az önkiszolgáló megoldásaikkal rugalmasan választható interakcióra adnak lehetőséget - akár az interneten, akár mobileszközök, esetleg kioszkok vagy ATM-ek használatával. Még talán ennél is fontosabb, hogy 56 százalékuk mondta azt, hogy az önkiszolgáló funkciókat nagyobb valószínűséggel veszik igénybe, mint egy évvel azelőtt.
A válaszadók leggyakrabban a gyorsaságot, a kényelmet és a könnyű használatot jelölték meg válaszul arra a kérdésre hogy miért részesítenék előnyben az önkiszolgálást a személyes segítséggel szemben négy ágazati szektorban:
Az ügyfelek az önkiszolgálás mellett szóló tényezők között még megemlítették a magánjellegű információk fokozottabb védelmét és a nagyobb ellenőrizhetőséget. Ez különösen az egészségügyi ágazatban volt jelentős szempont, ahol a válaszadók 41 százaléka mondta azt, hogy az információk bizalmas kezelése elsődleges fontosságú az önkiszolgáló funkciók igénybe vételénél, és 55 százalékuk említette, hogy az önkiszolgáló lehetőségek használatával kontrollálhatják, ki nézhet bele egészségügyi adataikba.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.