Ár? Háború!
A magyar vásárlók jó része az élelmiszer-kereskedelmi vállalatok akciós újságjával a kezében megy el a hétvégi nagybevásárlásra, hogy az otthon bejelölt, éppen olcsóbban kapható cikkekből beraktározzon egy jó adagot.
Az árháború ráadásul a válság miatt egyre élesedik, de hozzá kell tenni, hogy a magyar vásárlók pénztárcája mindig is lapos volt, hiszen az elmúlt húsz évben – a külföldi kölcsönökre alapított műkonjunktúra rövid és gyermekeinknek túl sokba kerülő éveit leszámítva – csak kormánypropagandában dübörgött a gazdaság.
Jól látják ezt a multinacionális cégek is. Igaz, az egyik külföldi kereskedelmi lánc vezetője rendszeresen elmondja a sajtóbeszélgetések során, hogy alacsonyan tartott fogyasztói áraikkal segíteni akarnak a gyengülő magyar vásárlóerő szinten tartásában. Kérdés azonban, hogy milyen áron.


