Alig több mint egy év alatt kétmillió jegyvásárlás történt a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) digitális fizetési szolgáltatásán, a Budapest Pay&GO rendszeren keresztül – derült ki a társaság csütörtöki közleményéből, mely szerint az utasaik már minden harmadik jegyet digitálisan vásárolnak, és egyre többen próbálják ki a társaság által tavaly nyáron – tesztjelleggel – bevezetett Budapest Pay&GO rendszert is.
Idén decemberre a BKK digitális fizetési szolgáltatásán keresztül már kétmillió jegyvásárlás történt. Az újszerű technológiának köszönhetően nem kell regisztrálni applikációban vagy egyéb online felületen, sőt papírjegyet sem kell magunknál tartani. A fizetés fizikai vagy digitalizált, okoseszközön tárolt bankkártyával történik.
A BKK adatai szerint a szolgáltatás elterjedése egyre gyorsabb, a repülőtéri expresszjáratokon immár a jegyek csaknem 40 százalékát, míg az 1-es metró vonalán minden negyedik jegyet Pay&GO-n keresztül vásárolnak. Az utasok a 100E vonalán jellemzően két jegyet vásárolnak, míg az 1-es metrón átlagosan hármat.
A legtöbben
használják a digitális fizetési megoldást. A BKK emlékeztetett, hogy idén júliusban közbeszerzési eljárás részeként előzetes piaci konzultációt indított, hogy megvizsgálja, milyen feltételekkel teheti elérhetővé a főváros teljes területén a Pay&GO-t, valamint hogyan fejleszthetné tovább a rendszert.
A közlekedési cég tervei szerint a jövő Pay&GO rendszere a lehető legtöbb ügyféligényre megoldást kínál majd, így mind a rendszeresen közösségi közlekedést használók, mind az alkalmi utasok megtalálhatják a számukra legkedvezőbb jegy- vagy bérlettípust.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.