Pécskövi Tibor, a Márka Üdítőgyártó Kft. Tulajdonos-ügyvezetője az Origónak azt mondta, szinte napra pontosan egy hónapja kezdték el szállítani az 1,75 literes PET-kiszerelést három ízben; a klasszikus szőlőt, annak cukormentes, zéró változatát, valamint egy kékszőlőízű variációt.
A mostani, 1,75 literes kiszerelést június első napjaiban követi a 330 milliliteres alumíniumdobozos (CAN), később pedig a félliteres, palackos termék is.
Az éves tervezett volumen közel felét eladták április végére. Ettől függetlenül, képesek lépést tartani a kereslettel. A vásárlók a kereskedelmi láncok terméklistázási szokásai miatt nem találják meg mindenhol a Traubisoda termékeket.
Vannak olyan láncok, amelyek gyorsan reagáltak az igényekre, és listázták a termékeket állandó szortimentbe, de olyan partnerek is, akik csak úgynevezett in-out akcióba teszik a termékeket, azaz időszakonként mindössze egy egyhetes akció idejére elérhető a termék.
Mivel a terméknek nem volt előélete, ezért sokszor kisebb mennyiséggel tervezték az akciós időszakot, így szinte minden esetben két-három nap alatt megvásárolták a fogyasztók a bolti készleteket – tette hozzá menedzser.
Júniusra szinte minden kereskedelmi egységben legalább egyszer megjelenik a termék
– ígérte Pécskövi Tibor. A Reál, a Coop, a Metro, az Auchan és a Tesco már állandó szortimentben tartja a Traubit.
Ahogy korábban megírtuk, újra elkezdték gyártani a Traubisodát Magyarországon, ám Baranyában a Bama cikke szerint csak elvétve lehet találkozni a termékkel. A portál beszámolója szerint a Lidl, az Interspar és a Penny üzleteiben is kapható volt még március végén, április első napjaiban. Egyes üzletekben
valóságos harc alakult ki az italért a vásárlók között.
Azóta azonban már nem igazán lehet találni az üdítőből. Több pécsi boltot is végigjártak a portál munkatársai, de sehol nem találtak Traubisodát. Ahogy az egyik baranyai Interspar áruházban megtudták, valóban volt náluk korábban Traubisoda, ám miután elfogytak a készleten lévő termékek, már nem érkezett hozzájuk több.
Varga Mihály zárt ajtók mögött elárulta, mi vár a magyar gazdaságra: kiderült egy nagy titok – ez a valóság a Magyar Nemzeti Bank elnöke szerint
A vámháború hatásáról, kivédéséről, az infláció és a GDP-növekedés alakulásáról, valamint a banki költségekről is részletesen beszélt a jegybank elnöke.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.