A Lidl Magyarország legújabb intézkedése több mint 150 terméket érint, amelyek között háztartási szerek, tisztálkodási cikkek és szépségápolási áruk szerepelnek. Az árak átlagosan 20 százalékkal csökkennek, egyes esetekben pedig az árcsökkentés mértéke az ezer forintot is meghaladja.
A diszkontlánc célja, hogy a magyar vásárlók számára a napi bevásárlás egyszerre legyen kényelmes, gazdaságos és időtakarékos.
A Lidl tájékoztatása szerint több ismert termék is olcsóbban lesz kapható, így például a Cien folyékony szappanok és tusfürdők, a Formil mosószer koncentrátum, a Floralys toalettpapír és papír zsebkendő, a Doussy öblítő, a W5 tisztítószerek, valamint a Lupilu pelenkák is bekerültek az akciós kínálatba.
Továbbra is azon dolgozunk, hogy vásárlóink mindent egy helyen, a lehető legjobb áron szerezhessenek be. Két hete már több háztartási termék árát mérsékeltük, most pedig újabb 150 árucikk árát csökkentjük. Célunk, hogy a teljes nagybevásárlást gazdaságosan, kényelmesen és időtakarékosan végezhessék el áruházainkban
– nyilatkozta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország kommunikációs vezetője.
A vállalat ígérete szerint folytatódik az árak felülvizsgálata, hogy a vásárlók hétről hétre újabb kategóriákban érezhessék a megtakarítást. A Lidl emellett arra is felhívja a figyelmet, hogy a Lidl Plus alkalmazás további kedvezményeket kínál, így az akciók a digitális eszközöket használók számára még előnyösebbek lehetnek.
A Lidl megadta magát: elévág a Rossmannak, a DM-nek és a Müllernek – már csütörtöktől árcsökkentést vezet be
A heti akciók mellett tovább folytatja árcsökkentési kampányát a Lidl. Árrésstopot vezet be a piperecikkere is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.