Figyelmeztet a BKK: fél napra leáll a BudapestGO – utána jobb lesz, mint valaha
Kiszámíthatóbbá válnak a fizetési folyamatok a BudapestGO applikációban egy új fejlesztésnek köszönhetően – hívta fel a figyelmet hétfői közleményében a Budapesti Közlekedési Központ (BKK).

A közlekedési vállalat tájékoztatása szerint az alkalmazás működését egy tartalék fizetési szolgáltató teszi még biztosabbá: ha az elsődleges fizetési szolgáltató működésében hiba lépne fel, egy másik szolgáltató gondoskodik a tranzakciók sikeres feldolgozásáról.
Erre azért van szükség, mert az elmúlt időben többször is előfordult, hogy a jegyvásárlás akadozott a fizetési szolgáltatónál tapasztalható hiba miatt. Legutóbb június 7-én, szombaton történt ilyen eset. Érdekesség, hogy előtte való pénteken a MÁV rendszerében adódott ugyanilyen probléma.
Figyelmeztet a BKK: átmenetileg elérhetetlen lesz a BudapestGO
Felhívták a figyelmet, hogy a fejlesztés ideje alatt június 16-án este 22 órától másnap reggel körülbelül 7 óráig az ügyfelek nem fogják tudni használni a BudapestGO alkalmazást. Ezt követően ahhoz, hogy ismét működőképes legyen az applikáció, a felhasználóknak először frissíteniük kell az alkalmazást a BudapestGO legújabb verziójára, és a vásárláshoz újra meg kell adniuk a bankkártyaadataikat.
Egyelőre a BKK-rendészet egyedül még nem sokra képes, pedig számos feladata van
Az eredeti tervekkel ellentétben sokkal kisebb létszámmal indult el a BKK-rendészet. A Budapesti Közlekedési Központ a Világgazdaságnak elmondta, hogy a rendészet nem csupán a rongálások megfékezésére született.
Az első hónapokban idén több mint nyolcezer alkalommal kellett a BKK-rendészeknek intézkedniük a fővárosban. A tapasztalatok azt mutatják, hogy a későbbiekben is lesz bőven munkájuk az újonnan felállt szervezetnek.


