Kiszámíthatóbbá válnak a fizetési folyamatok a BudapestGO applikációban egy új fejlesztésnek köszönhetően – hívta fel a figyelmet hétfői közleményében a Budapesti Közlekedési Központ (BKK).
A közlekedési vállalat tájékoztatása szerint az alkalmazás működését egy tartalék fizetési szolgáltató teszi még biztosabbá: ha az elsődleges fizetési szolgáltató működésében hiba lépne fel, egy másik szolgáltató gondoskodik a tranzakciók sikeres feldolgozásáról.
Erre azért van szükség, mert az elmúlt időben többször is előfordult, hogy a jegyvásárlás akadozott a fizetési szolgáltatónál tapasztalható hiba miatt. Legutóbb június 7-én, szombaton történt ilyen eset. Érdekesség, hogy előtte való pénteken a MÁV rendszerében adódott ugyanilyen probléma.
Felhívták a figyelmet, hogy a fejlesztés ideje alatt június 16-án este 22 órától másnap reggel körülbelül 7 óráig az ügyfelek nem fogják tudni használni a BudapestGO alkalmazást. Ezt követően ahhoz, hogy ismét működőképes legyen az applikáció, a felhasználóknak először frissíteniük kell az alkalmazást a BudapestGO legújabb verziójára, és a vásárláshoz újra meg kell adniuk a bankkártyaadataikat.
Az eredeti tervekkel ellentétben sokkal kisebb létszámmal indult el a BKK-rendészet. A Budapesti Közlekedési Központ a Világgazdaságnak elmondta, hogy a rendészet nem csupán a rongálások megfékezésére született.
Az első hónapokban idén több mint nyolcezer alkalommal kellett a BKK-rendészeknek intézkedniük a fővárosban. A tapasztalatok azt mutatják, hogy a későbbiekben is lesz bőven munkájuk az újonnan felállt szervezetnek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.