Jelentős mérföldkövön van túl a Boxy Logisztikai Zrt., melynek 2022 végén megnyitott központja az Üllői úton elérte a tízmilliomodik termékkezelést – derül ki a vállalat pénteki közleményéből, mely szerint a professzinális fulfillment megoldásokat kínáló cég jelenleg a kapacitása duplázásán dolgozik, ami pár hónapon belül meg is valósulhat.
A cég szerint a tízmillió termékkezelés a hazai logisztikai piac átalakulásának is a jele, ugyanis a fulfillment – vagyis a teljes rendeléskezelési és -kiszállítási folyamat kiszervezése – ma már nem csupán kényelmi megoldás, hanem stratégiai eszköz mindazon szereplők számára, akik gyors, pontos és átlátható működést akarnak biztosítani ügyfeleiknek.
A közlemény szerint
a Boxy partnerei között ma már több mint 800 gyártó, nagykereskedő és magyar webshop található, melyek rugalmas, jól skálázható és a szezonális megugrások kezelésére is képes logisztikai megoldásokat keresnek.
„A tízmilliomodik termékkezelés nemcsak mérföldkő számunkra, hanem visszaigazolás is arra, hogy valódi piaci igény van az adatvezérelt, csúcstechnológiára épülő fulfillment szolgáltatásokra. Nemcsak az e-kereskedelem hajt bennünket, hanem az a komplex kereslet is, amely a gyártói és B2B szegmensben jelentkezik a precíz, skálázható logisztikai háttér iránt” – mondta Táncsics András, a Boxy vezérigazgatója.
Ebbe az irányba mutatnak a nemzetközi trendek is, például a Statista adatai szerint az e-kereskedelem globálisan évi 8–10 százalékkal nő, míg a magyar piac 2024-ben 15 százalékos bővüléssel elérte az 1920 milliárd forintos forgalmat. Az élesedő versenyben tehát a fulfillment már nemcsak logisztikai kérdés, hanem üzleti stratégia, amit olyan technológiák is segítenek, mint a mesterséges intelligencia, a gépi tanulás vagy a prediktív analitika, melyek már középvállalkozások számára is elérhetők.
Legyen szó logisztikai feladataikat kiszervezni kívánó gyártókról és nagykereskedőkről, gyorsan növekvő webshopokról, infrastruktúrával még nem rendelkező start-up vállalkozásokról és rugalmas kiszolgálást igénylő kampányalapú márkákról, számukra a professzionális fulfillment ma már nemcsak versenyelőny, hanem elengedhetetlen üzleti alap.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.