BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Nyílik a világhírű lánc újabb üzlete Budapesten – komoly kihívót kaptak a nagy drogériák, az egyiknek főleg bele kell húznia

Máris új üzletet nyit Budapesten a Rituals, a holland alapítású drogérialánc. Az első, szeptemberben megnyílt üzlet után másodikként szintén egy forgalmas üzletközpontban jelennek meg. A Rituals-láncot olykor a dm és a Rossmann kihívójának tartják, de árukínálata alapján a Douglas-láncnak talán még komolyabb kihívójává válhat.

Szeptemberben számoltunk be arról, hogy a szeptember második felében megnyitott első magyarországi Rituals üzlettel kihívót kapott a magyar vásárlók kedvencei közé tartozó három drogérialánc: a Rossmann, a dm, valamint a Douglas. A Rituals kínálata főként higiéniai és kozmetikai árucikkekből áll, bár a cég üzleti filozófiájában a hétköznapok egyensúlyának megtalálása is fontos szerepet kap, amihez egyes keleti szemléletmódokat is segítségül hívnak. A vállalat szerint – a fenntarthatóság mellett – cégük átfogó, holisztikus megközelítéssel a kiegyensúlyozott, egészséges életmódra, és a mindfulness szemléletre helyezi a hangsúlyt. Most küszöbön áll második üzletük megnyitása – számol be arról az Origo.

Egy németországi Rituals üzletben a termékkínálatról készült felvétel (illusztráció)
A Rituals egyik külföldi üzletében a termékkínálatról készített fotó  / Fotó: Wikipedia Commons (illusztráció)

Budapesten nyílik a Rituals második magyarországi boltja is

A lap értesülései szerint a Rituals következő, második üzletét még idén, néhány nap múlva, november 20-án nyitja meg. A helyszín az Arena Mall bevásárlóközpont lesz. A vállalat honlapján már szerepel a magyarországi üzletek felsorolásánál a helyszín.

A Rituals első magyarországi üzletét Budapesten, a Mammut bevásárlóközpontban nyitotta meg. A felfokozott érdeklődést jól mutatta, hogy a szerdai 11 órási nyitás százméteres sorokat eredményezett a budapesti plázában. Beszámolók szerint órákon át kellett sorban állni a bejutáshoz, ami miatt többen is panaszkodtak a közösségi médiában. Igaz, aki türelmes volt és szerencsés, végül kedvezményben részesült.

A vállalatot még 2000-ben alapították. A márka története egy amszterdami pincéből indult, mostanra viszont a vállalat nemzetközi céggé nőtte ki magát – hasonlóan ahhoz, ahogy az Egyesült Államokban több, szó szerint garázscégként indult technológiai vállalattal történt.

Az üzletlánc zászlóshajó üzlete 2020-ban nyílt meg Amszterdamban.

További részletek az Origo cikkében olvashatók.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.