Szentkirályi: új üzem
Részesedését 38-ról 50-60 százalékra akarja emelni az ízesített ásványvizek piacán a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. – mondta Balogh Levente elnök az új szirupkezelő üzem átadásán. A piacvezető ásványvizes cég a beruházást saját erőből, 2,6 millió euróból valósította meg. A berendezések energia- és víztakarékosak, így évi közel 20 százalékkal csökkenthető a gyártás vízfelhasználása és 10 százalékkal az áramfogyasztás. A Szentkirályi Ásványvíz Kft. és a Kékkúti Ásványvíz Zrt. egyesülésével létrejött, a Central European Mineral Water Holding (az olasz Pasquale család és Balogh Levente) tulajdonában lévő társaság tavaly 3,4 milliárd liter ásványvizet gyártott, árbevétele közel 15 milliárd forint volt. | VG
Online tájékozódunk
A magyar fogyasztók műszakicikk-választáskor elsősorban (48%) a márka, másodsorban a bolt honlapját böngészik (43%), de fontosak az online vélemények (37%) is. Tájékozódni csak harmaduk jár a boltokba, a vásárlások 65 százaléka az üzletekben köttetik. A hagyományos kereskedők online jelenléte is erősödik, míg a csak webáruházat üzemeltetők fizikai áruházat is nyitnak – derül ki a Nielsen felméréséből. Az online és a fizikai áruházak tevékenységét összehangolja a Media Markt: a boltok digitális panelein a webáruház teljes kínálata elérhető, s ha az áruházban
a kiválasztott termék nem kapható, egy másik áruházból vagy raktárból akár másnap házhoz szállítják. | VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.